Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar. Hvilke våtservietter skal du bruke?Nå har vi vasken vis avis. På motsatt vegg, så ikke langt unna, men må likevel stå annerledes for å få vanntilgang enn vi ellers ville gjort. Vi har bare positive opplevelser med våtservietter, så blir nok å bruke det nå også. Vi har sånne engangs vi bare bruker vann på også, men sist syntes jeg ikke de gjorde susen.
Har kjøpt noen smarte "boller/kar" i plast fra IKEA som henges på siden av stellebordet. Skal se om jeg finner link. Og så har vi fått tips om å ha en termos med varmt vann og en med kaldt vann stående ved stellebordet, så har man lett tilgang på vann hele tidenHva gjør dere me vanntilgang? Bruke vaskefat?
Tips til gode vaskefat eventuelt? Gode løsninger ellers? (Utenom å flytte vasken)
Jeg vil helst unngå våtservietter. Tenker å bruke engangskluter/vaskekluter hjemme![]()
Tuuusen takk for tips

Vi prøvde litt ulike sist, likte egentlig pampers sine best, de hadde nøytral lukt, men ellers er jo de fleste ganske likeTakk for svar. Hvilke våtservietter skal du bruke?
Disse var smarte... Kanskje jeg må bestille...
De samme har vi kjøpt ☺Har kjøpt noen smarte "boller/kar" i plast fra IKEA som henges på siden av stellebordet. Skal se om jeg finner link. Og så har vi fått tips om å ha en termos med varmt vann og en med kaldt vann stående ved stellebordet, så har man lett tilgang på vann hele tiden![]()