til dere som ikke ammer... (litt lang)

Gabriela

Forumet er livet
heisann:)

jeg bare lurer på hvorfor dere som gir erstatning ikke ammer nurkene deres..
vil dere ikke svare så forstår jeg det[:)][:)][:)]

jeg hadde masse masse melk til å begynne med...
da det var på det verste så fyllte jeg opp de avent skjellene på bare ti minutter før det lekte over.. det var helt utrolig hvor mye melk jeg hadde... (skjellene brukte jeg da jeg var sår)

plutselig over natta så forsvant neste all melka mi.. de første dagene da jeg burde ha fått hvilt ut og bare kost meg med samboern og david så hadde vi besøk i et!! all day looooooooooooooong!!!..
det ble viss for mye for meg det ja[8|][8|][8|]
på d verste så ga jeg 35 ml på begge brystene... veide david på ammehjelpa før og etter amming... uff.. da hadde jeg det grusomt...

jeg tok det som et stoooort nederlag da jeg måtte gi han mme for første gang.. (samtidig som jeg var glad for at han fikk spise seg god og mett)

jeg har alltid tenkt på amming som den enkleste "jobben" i verden, og jeg gledet meg masse til den nærkontakten jeg og david skulle få under ammingen... uff....

nå som han blir større og jeg selv ser at vi har d supert sammen så er det ikke like vondt lengre å ikke kunne fullamme han...

hmm.. det ble kjempelangt dette her..
tusen takk for at du ville lese og eventuelle svar[:)][:)][:)]

jeg fikk kraftig brystbetennelse og mista all melka mi, prøvde å legge henne til veldig ofte for å få tilbake melka, men ingenting hjalp[:(] det var kjempetrist der å da, og ikke kunne amme lille jenta mi lenger.. mn det viktigste er jo at Elisabeth får nok mat, og det at vi mista den "kosestunda" vi hadde når hun fikk mat har vi bare tatt igjenn med andre ting...[:)]

ORIGINAL: ~Elisabeth´s mamma~

jeg fikk kraftig brystbetennelse og mista all melka mi, prøvde å legge henne til veldig ofte for å få tilbake melka, men ingenting hjalp[:(] det var kjempetrist der å da, og ikke kunne amme lille jenta mi lenger.. mn det viktigste er jo at Elisabeth får nok mat, og det at vi mista den "kosestunda" vi hadde når hun fikk mat har vi bare tatt igjenn med andre ting...[:)]

ja, det viktigste er at bebisene våres får i seg nok mat...... ingen tvil om det[:D]

Back
Topp