Til dere som har/venter jente

Sane

Glad i forumet
....er dere typiske jente=rosa? Alt fra barnerom, klær og utstyr, eller velger dere andre farger? Her var jeg fast bestemt på at barnerommet skulle være preget av gult, men jaggu ble ikke det også rosa. Gir opp:p

Utstyr er i alle fall ikke rosa, men noe rosa klær og litt interiør på barnerommet blir nok rosa. Men absolutt ikke overdrevent.

Er ikke rosa av meg. Ikke kjøpt noe rosa, men har heklet teppe med en del gammelrosa i. Men har mye arvetøy, og det er mye rosa der. Få se hva jeg finner ut er stilen min. Noen rosa prinsesse blir serbiske før hun event bestemmer der selv. Har to gutter som aldri har blitt kledd som små prinser heller. Liker tøffinger jeg... Glad i rødt og svart.

Her er det heller ikke noe rosa.. Noe rosa har hun jo fått. Men barnerommet er hvitt, og alle møblene hvite eller trefarga. Ho ska få lov til og bestemme sjøl når ho blir eldre. Også fant jeg en gunsnroses body som var prikk lik min tskjorte. Meant to be altså!

Er ikke noe rosa utstyr her i hus heller altså, selv om det kanskje hørtes sånn ut. Har jo noen klær og et par tepper. Men rommet blir i lyserosa med hvite detaljer og noe lilla. Kan fort bli for mye og er veldig glad beige, hvitt og gammelrosa når det kommer til klær. Ellers er ALT av utstyr kjønnsnøytralt i svart, hvitt eller beige;)

Jeg syns det blir litt mye mas om rosa prinsesser og tøffe sjørøvere og at en må velge mellom spiderman og hallo kitty. Sønnen min liker godt hello kitty og det hender han får hello kitty ting om han vil ha det i stedet for spiderman. Jeg liker godt nøytrale farger og har gått for grått og hvitt på de klærne jeg har kjøpt. Selv er jeg veldig glad i rosa, så noen ting har jeg likevel endt opp med i rosa;)

....er dere typiske jente=rosa? Alt fra barnerom, klær og utstyr, eller velger dere andre farger? Her var jeg fast bestemt på at barnerommet skulle være preget av gult, men jaggu ble ikke det også rosa. Gir opp:p

oooh, jeg prøver å holde meg unna det meste som er rosa.. eller synes helt duse rosafarger og gammelrosa er pent. Men hun får ikke et helt antrekk i rosa for å si det slik, det må være innslag av noe brunt eller noe i tillegg :-) Sterk sterk rosa får hun ikke bruke uansett... (jeg er nok litt sær...)

Da vi bygde barnerommet valgte vi nøytrale farger. Så 3 vegger er grå og en gul. Rosa gardiner, men hvite skap ig annet interiøer. Det blir vanskelig å styre unna rosa når det kommer til klær. Men er jo glad i farger:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Här har vi det mesta neutralt med tanke på att vi inte vet könet...Meeeen, blir det en tjej blir det nog svårt att undgå att något rosa dyker upp. Allt med måte...:-)

Jeg liker alle slags farger. Også rosa. Men ikke sånn super rosa :p
Vogn i brun feks. Og sengetøy i brun og grå.

da storesøsters rom ble oppussa og malt ble d helt lys "milkshake-rosa" på veggan :P fin farge til jente, men ha heller ikke hadd noe imot andre farger. i dag e ho ei lita prisessa på snart 4 år som e ganske allsidig i fargevalgan sine og godt kan ta på seg ei blå dongeribukse f.eks, men e veldi gla i kjola å andre pyntesaker :)

Her har det gått mye i arvede klær, og jeg er ikke så nøye på det, så helt i starten var det mye hvit, brun, beige, blå osv.. Ho ble ofte tatt for å være gutt, så til slutt ble jeg lei av å forklare meg og begynte å bruke litt mer jentefarger.. Hater rødt, så det er ikke mange plagg hun har hatt som har vært røde.. Nå begynner hun å bli mer bestemt selv og da vil hun helst ha rosa og lilla, noe som er helt greit for meg:) Synes jo det er fint med søte små snupper<3

Har forresten dilla på gammelrosafargen på newbie-serien, men føler ikke jeg kan gå rundt å kjøpe klær bare fordi jeg liker fargen.. Vi har jo et lass med klær etter storesøster og andre ting å prioritere pengene til;P

Her er jeg litt usikker på kjønnet selv om JM mente bestemt det var jente på ord UL :P jeg fikk ikke se det helt ordentlig selv, men følelsen sier jo at det er jente. Har "drista" meg til å finne frem jentetøy fra kjelleren og har rydda vekk alt guttetøyet som skal gies bort til svigerinna mi :)

Vi mista ei jente i en ulykke for 3,5 år siden, og har nå 2 gutter, så tror jeg denne snuppa kommer til å bli veldig så fargerik. Hun kommer til å få masse rosa og lilla!:)

Her er jeg litt usikker på kjønnet selv om JM mente bestemt det var jente på ord UL :p jeg fikk ikke se det helt ordentlig selv, men følelsen sier jo at det er jente. Har "drista" meg til å finne frem jentetøy fra kjelleren og har rydda vekk alt guttetøyet som skal gies bort til svigerinna mi :)

Vi mista ei jente i en ulykke for 3,5 år siden, og har nå 2 gutter, så tror jeg denne snuppa kommer til å bli veldig så fargerik. Hun kommer til å få masse rosa og lilla!:)
Så leit å høre:( Det er så fryktelig urettferdig når barna ikke får leve opp=(

Så leit å høre:( Det er så fryktelig urettferdig når barna ikke får leve opp=(

Takk <3 urettferdig er liksom bare forbokstaven. Men man lærer seg å leve med tap og sorg, fornuften sier at livet må gå videre til tross for at livet aldri blir det samme igjen.

Her er jeg litt usikker på kjønnet selv om JM mente bestemt det var jente på ord UL :p jeg fikk ikke se det helt ordentlig selv, men følelsen sier jo at det er jente. Har "drista" meg til å finne frem jentetøy fra kjelleren og har rydda vekk alt guttetøyet som skal gies bort til svigerinna mi :)

Så trist, sender deg en stor klem :-)

Back
Topp