Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
....er dere typiske jente=rosa? Alt fra barnerom, klær og utstyr, eller velger dere andre farger? Her var jeg fast bestemt på at barnerommet skulle være preget av gult, men jaggu ble ikke det også rosa. Gir opp
Så leit å høre Det er så fryktelig urettferdig når barna ikke får leve opp=(Her er jeg litt usikker på kjønnet selv om JM mente bestemt det var jente på ord UL jeg fikk ikke se det helt ordentlig selv, men følelsen sier jo at det er jente. Har "drista" meg til å finne frem jentetøy fra kjelleren og har rydda vekk alt guttetøyet som skal gies bort til svigerinna mi
Vi mista ei jente i en ulykke for 3,5 år siden, og har nå 2 gutter, så tror jeg denne snuppa kommer til å bli veldig så fargerik. Hun kommer til å få masse rosa og lilla!
Så leit å høre Det er så fryktelig urettferdig når barna ikke får leve opp=(
Så trist, sender deg en stor klemHer er jeg litt usikker på kjønnet selv om JM mente bestemt det var jente på ord UL jeg fikk ikke se det helt ordentlig selv, men følelsen sier jo at det er jente. Har "drista" meg til å finne frem jentetøy fra kjelleren og har rydda vekk alt guttetøyet som skal gies bort til svigerinna mi
Vi mista ei jente i en ulykke for 3,5 år siden, og har nå 2 gutter, så tror jeg denne snuppa kommer til å bli veldig så fargerik. Hun kommer til å få masse rosa og lilla!
Så trist, sender deg en stor klem