Til dere som har vann I Bena...

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg har en del vann I bena, Spesielt over rist på begge bena...
Det har begynnt og svi på bena, Og av og til er det litt vondt også....Spesielt om morgenen stikker det I di, Og di er ganske nummen....
Er det Normalt..????

Jepps! KJenner meg igjen! Det sprenger så det blir prikking og sviing i beina. Blir også dunking fra dem og litt smerte stråling helt opp til lårene...

Selv hjelper det littgrann smøre på "Eis Gel 2000"...før jeg jeg legger meg..

Håper du klarer sove da, hender dunkingen tar overhånd...på de varmeste nettene

det minner om en blanding av være solbrent og sånn prikking man får rett før man besvimer (iallefall i fingrene..har hovne hender og)

[&:]

Jah, Har Ikkje hatt noen problemer om natta enda med det...
Det kjennes faktisk nesten ut som om man er solbrent når du sier det.... [:D]

as we speak...kjennes ut som jeg har nigrilla fotbladene ja....usj...

var litt redd for den "brenningen og stikkingen" jeg og for litt siden for jeg fikk det da jeg økte fra 2 til 3 i ødem. Men er vel bare den stakkars huden vår som skriker litt..

ORIGINAL: FirstTime

as we speak...kjennes ut som jeg har nigrilla fotbladene ja....usj...

var litt redd for den "brenningen og stikkingen" jeg og for litt siden for jeg fikk det da jeg økte fra 2 til 3 i ødem. Men er vel bare den stakkars huden vår som skriker litt..

HeHe.... Er du blitt litt mere følelsesløs på bena Også.. ???

ja nummen. Har funnet ut att der hvor vannet er under huden kjenner man nesten ikke foten. Skvatt litt her om dagen. ..skulle sette meg ned i badekaret, så satt jeg med ned med bena under meg (slik att oversiden på foten kommer ned)....skjønte ikke bæret...trodde det lå noe kluter eller noe i bunnen....men jeg satt jo på mine egne "kluter". Var som sitte på to luftputer... små ekkelt...

ORIGINAL: FirstTime

ja nummen. Har funnet ut att der hvor vannet er under huden kjenner man nesten ikke foten. Skvatt litt her om dagen. ..skulle sette meg ned i badekaret, så satt jeg med ned med bena under meg (slik att oversiden på foten kommer ned)....skjønte ikke bæret...trodde det lå noe kluter eller noe i bunnen....men jeg satt jo på mine egne "kluter". Var som sitte på to luftputer... små ekkelt...

HeHe... Må bare flire litt av den beskrivelsen din.... [:D]

hih..ja..men er en "naturtro beskrivelse"... prøv det i badekaret selv hvis du har. Sitte på luftputer ja..hih

Nattaklems

Før var det værst når jeg gikk å la meg, men føler nå at det er værst når jeg står opp om morningen. Hovnet opp over alt. Armer, bein ansikt, lepper og øyne[:'(] Følses som jeg går på nåler.. au au au..
Ha ha.. noen som har prøvd å ha på sokker i et par minutter. Oh my god!!
Tenkte jeg skulle ta på meg det i dag, så legen kunne se hvor mye det er..

Back
Topp