Til dere som har vært på TUL

Linkar

Flørter med forumet
Marsboere 2020
Ser det er mange som har vært på TUL allerede. Fikk dere henvisning fra lege (siden TUL nå skal tilbys alle), eller har dere likevel måtte bestilt privat?
 
Fikk henvisning av jordmor etter blødning. Hadde ikke fått offentlig ellers, såvidt jeg har forstått
 
Vi får offentlig mellom uke 11&13. er bare rundt 7 nå. Har bestilt privat også når vi er 11+3. den er rett før jul. Om vi ikkje får offentlig før jul så tar jeg denne private ogSå så vi kan fortelle det i julen :)

ingenting som skal tilsi at vi igrunn skal h fra det offentlig men de sa det var rutinene nå . 31 år, barn 3
 
Vi bestilte privat. Får alle det gjennom det offentlige nå? Det visste jeg ikke. Men så bra:happy:
 
Henvisning fra fastlegen min. Fikk det pga pcos og uregelmessig mens for å fastsette hvor langt æ va på vei. Fikk TUL i uke 7+0, men viste seg at æ va 7+2 :)
 
Slik jeg har forstått det så er det vedtatt at alle skal få - men at tilbudet trolig ikke vil være på plass før ut i 2022.
 
Så bra at alle skal få tilbud om det nå! Får selv pga mange sa og ma, men vet at mange førstegangs blant annet kommer til å sette stooor pris på dette :)
 
Fikk henvisning fra jm for å finne ut nøyaktisk hvor langt jeg var på vei, siden siste mens var litt rar. Ble satt frem 3dager, så var omtrent der jeg trodde. Jm på sykehuset satt da opp ny time 28desember. Da er jeg 13+4, å hun sa det var en ideell tid å se på ift nakkefold å slikt. Så er det oul i februar, å jeg regner med at jeg nøir fulgt opp med vekstkontroller etter det som med de andre to:)
 
Back
Topp