Til dere som har vært på Tidlig UL

Hvor langt på vei var dere da? Hvor tidlig kan man egentlig se hjertet banke?

Hilsen meg som som var så glad for at jeg skulle slippe kvalmen denne gangen, men neida. Har plaga meg store deler av dagen idag :(

Jeg var i uke 5+6, men det var for å finne ut hvor langt jeg i det hele tatt var på vei. Får du ultralyd i uke 7, skal hjerte slå. Det er det jeg har fått beskjed om.

Jeg var i mitt første svangerskap i uke 7, fikk da se et bankende hjerte :) Er veldig spent på utfallet på fredag når jeg skal! :) Håper på det samme :) :) Hilsen kvalm 2 :p

Jeg var også på første ultralyd i uke 7. Da så de både liv og et hjerte som banka ❤

jeg var sist i uke 8 da så jeg hjærte som banka, og en liten som beveget seg:D

Sist fikk jeg i uke 8, da slo hjertet så fint atte:) denne gangen har jeg vært en gang, men ble da satt tilbake til 5+4, ingen hjertebank... Men det et da enda litt tidlig å se på ul... Skal i gjen 7+4 da skal hjertet slå eller så kan jeg bare kaste inn håndkleet...

Jeg var 6+6 når jeg var på tidlig ultralyd sist uke og da så vi et bankende hjerte :)

Jeg var får å bekrefte termin. Men alt hun så var tykke slimhinner og en liten hule.
Og fikk ingen bekreftelse annet en at det var tidlig :P

Jeg var på innvendig ultralyd idag. For det første ble jeg satt tilbake to uker, så er rundt 5+5, for det andre så var det TVILLINGER!!!! Jøie meg så spennende :)

Jeg var på innvendig ultralyd idag. For det første ble jeg satt tilbake to uker, så er rundt 5+5, for det andre så var det TVILLINGER!!!! Jøie meg så spennende :)

Gratulerer! Så spennende, dobbel lykke! :) Jeg skal neste uke på oppfølgning etter tidlig ul når jeg var 6+6. Han kunne nemlig ikke utelukke at det var to der :)

Takk! Er kjempe spennende, håper bare begge klarer seg! :) Den ene slo svakere enn den andre, men håper det går bra!!! :)

Gratulerer! Så spennende, dobbel lykke! :) Jeg skal neste uke på oppfølgning etter tidlig ul når jeg var 6+6. Han kunne nemlig ikke utelukke at det var to der :)

Spennende, det hadde vært morsomt å fått to!! :) Lykke til :)

Så spennende med to :) Gratulere så masse :)

Back
Topp