Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæhæ, kvalm 2Jeg var i mitt første svangerskap i uke 7, fikk da se et bankende hjerte Er veldig spent på utfallet på fredag når jeg skal! Håper på det samme Hilsen kvalm 2
Jeg var på innvendig ultralyd idag. For det første ble jeg satt tilbake to uker, så er rundt 5+5, for det andre så var det TVILLINGER!!!! Jøie meg så spennende
Jeg var på innvendig ultralyd idag. For det første ble jeg satt tilbake to uker, så er rundt 5+5, for det andre så var det TVILLINGER!!!! Jøie meg så spennende
Gratulerer!!!Jeg var på innvendig ultralyd idag. For det første ble jeg satt tilbake to uker, så er rundt 5+5, for det andre så var det TVILLINGER!!!! Jøie meg så spennende
Gratulerer! Så spennende, dobbel lykke! Jeg skal neste uke på oppfølgning etter tidlig ul når jeg var 6+6. Han kunne nemlig ikke utelukke at det var to der