Til dere som har vært gravide tidligere...

lilla83

Betatt av forumet
... når gikk trøttheten over? Jeg legger meg rundt klokken 24.00, men klarte ikke å komme meg opp før klokken var 13.00 i dag!!!!!!  Hele dagen er  jo borte.. Jeg har heldigvis ferie, dette hadde jo aldri gått om jeg hadde jobbet...

Jeg tror den ekstreme trøttheten forsvant rundt uke 12-13 forrige gang, husker ikke helt :)

Når ungen er 1år?;)

Jeg kan nå sovne når som helst, sittende, liggende på lekematte osv! Slik var det sist gang, slik er det denne gangen. Fra uke 5-ca 20 slet jeg med å holde meg våken mer enn 10 timer i døgnet, gikk konstant rundt i en svimmel sky!

Når du kommer i tredje trimester begynner kroppen å våkne hver andre time, og da må du sannsynligvis tisse. Hver annen time, hver natt til fødselen... Så kommer fødselen og ungen skal ha mat hver annen time og så holder det på... Nå er jenten min ett år, har sovet hele natten ett halvt år, men jeg fikk aldri helt tatt igjen søvnen jeg manglet fra å aldri kunne sove lenger enn 6 timer i strekk... Men nå nå jeg kan, så kommer det jaggu en til og skal tulle med søvnen min;)

Jeg har hatt ekstrem trøtthet... De fleste blir litt ekstra trøtte, men forhåpentligvis er det mange som slippen min ekstreme trøtthet! Det er lite gøy!

Hos meg begynte ikke trøttheten før jeg var rundt 25 uker på vei og varte til bebisen ble født. Så når hun ble født fikk jeg en baby som sov mellom 9-12 timer hele natten helt fra starten av uten å våkne en eneste gang og er nå 17 mnd og sover enda så godt :P Så hos meg ga trøttheten seg og jeg endelig var uthvilt når ungen var ute av kroppen.

Er så himla individuelt dette her :)

jeg var ikke så trøtt med storebror, men denne gangen går jeg jo nesten i koma. 
legger meg alt fra kl 21-23 og sliter å stå opp samme om kl er 8 eller 12 hehe

var trøtt frem til 14 uker tror jeg. så kom energien tilbake :D også forsvant den igjen når babisen ble født og skulle ha mat hver time hele døgnet omtrent :P

var vell i midten av 2.trimester :) Jeg la meg alltid 21.30 siden jeg jobbet :) nå burde jeg lagt meg 19:30 siden jeg står opp i 6 tiden! :p

Back
Topp