Til dere som har vært gravide før..

Jeg bytta gifteringen over til venstrehånda ca halvveis i svangerskapet,
og der ble den sittende. Var ikke alt for plaget av vann i hendene forrige gang,
men føttene mine så ikke ut som føtter den siste måneden...

Nå har jeg tatt av mange kilo, så om jeg hovner opp i fingrene denne gangen,
så har jeg ikke noe problem med å finne fingre å ha gifteringen på, for nå har
jeg den på høyre langfinger, selv om den er litt for stor der også.
Venter nok til etter svangerskapet med å gå til gullsmed og forminske ringen.

Jeg merka ikke noe til problemer med hevelser forrige gang. Ikke engang siste mnd, så er nok veldig varierende hvor mye det blir.

Var ikke plaget med vann i det hele tatt :-)

Bytta ikke sist gang, hadde bare 0-1 i ødem de siste dagene:) Men første gang kom alt vannet i uke 28, men fikk ks i uke 30 pga alvorlig sf da :p

Et par uker før termin synes jeg å huske.

Førstegang ble det vel 6-7 mnd ut i svangerskapet..

2 og 3 gang hadde jeg de på hele tiden..

Tok de av meg på sykehuset, itilfelle noe gikk galt, slik at de ikke måtte klippe de av :P Men hadde omtrent ikke vann i kroppen, så jeg hadde egentlig aldri behov for å ta de av :)

Takk for svar! Fikk lettere panikk i morges når jeg ikke fikk av meg ringen, men det har gått se til :-) hadde nok bare ligget litt for mye på armen i natt

... Når måtte dere ta av ringer pga hovne fingre? Vil tro dette er veldig individuelt men spørr fordet :)

I dette svangerskapet så måtte jeg ta de av i uke 5, men kunne ta de på igjen i uke 9. I de øvrige svangerskapene så har det vært avhengig av hvor mye vann jeg har hatt i kroppen - og det har kommet og gått.

Jeg er litt usikker, men mener det ikke var før på slutten. Kanskje 1 Mnd før, men hadde ikke mye vann i kroppen den gangen. Kan hende det blir annerledes denne gang så lenge det er 2 inni der ;)

Har ikke hatt problemer med det med de to andre men denne gangen må jeg ta den av før jeg legger meg, ellers våkner uten følelse i fingeren:(

ca tre mnd før fødsel! jeg var FULL av vann!! gikk ned over 15 kg på to uker etter fødselen.....

Hadde ikke vann i kroppen sist så hadde de på jeg..

Slapp å gjøre noe med ringene. Tror kanskje de satt litt strammere de siste ukene, men var ikke plagsomt stramt ;)

Back
Topp