Til dere som har vært gravid før

Mimo

Forelsket i forumet
Hvor lenge kan man forvente ømme brystvorter? Om dette skal vare i 9 md tror så vet jeg neimen ikke hva jeg skal gjøre. Jeg klager ikke over å ha et slikt symptom, men det er virkelig smertefullt.

Samme med mensmurringer. Det er der daglig, men heldigvis ikke like vondt som menssmerter. Egentlig mer ubehagelig. Dette varer også frem til det blir kynnere eller?

6+5 på bv sin app i dag og i mitt første svangerskap :)

Hei. Det er nok meget individuelt. Dette er mitt 3. svangerskap og akkurat nå kan jeg ikke huske at jeg hadde noe vondt i brystene med noen av de. Jeg har kun kjent noen små "stikk" av og til.
Kynnere har jeg forresten ikke hatt noe av heller, så jeg var dessverre ikke til så mye hjelp. Men et tegn på at det kanskje ikke finnes noen fasit....
Bare jeg slipper unna kvalmen, så skal jeg klare å leve med det meste :)

Hei. Det er nok meget individuelt. Dette er mitt 3. svangerskap og akkurat nå kan jeg ikke huske at jeg hadde noe vondt i brystene med noen av de. Jeg har kun kjent noen små "stikk" av og til.
Kynnere har jeg forresten ikke hatt noe av heller, så jeg var dessverre ikke til så mye hjelp. Men et tegn på at det kanskje ikke finnes noen fasit....
Bare jeg slipper unna kvalmen, så skal jeg klare å leve med det meste :)

Ja, jeg er heldig foreløpig som ikke har fått noe kvalme. Er fortsatt tidlig da, så får prøve å ikke jinxe den :) Fasit finnes vel ikke, men om andre har hatt det likt kan det jo tenkes de vet ca når det har gått over :)

For min del var både ømme, vonde bryster og mensmurring noe som hørte de første ukene til. Mener å huske at det forsvant tidlig (kan hende jeg husker feil) :P
Kynnere hadde jeg ikke mye av.

Bærer mitt tredje barn nå, og med første hadde jeg nest stikking og vonde pupper i starten. Med nr to husker jeg ikke hvor lenge det varte.
Leste på en app eller et sted på nett, at de fleste har vonde/ubehagelige pupper frem til ca uke 12-14.

Mine er vonde nå, men mest når barna skal kose med meg og ligger oppå meg, og på kveldene.

Back
Topp