Til dere som har vært å målt HCG...

Cambi86

Flørter med forumet
Jeg har aldri målt HCG før, men ønsker å måle det denne gangen. Så jeg lurer på:

Hvor langt hvar du påvei da du målte HCG?

Hva var verdiene?

Kjente du deg lettere etter å ha sett stigningen?

Takk for svar :)

Hei!

Nå har jeg tidligere bare målt HCG fordi jeg har mistet, men fikk måle HCG nå fordi jeg er så redd og usikker [emoji28]

Nå målte jeg på onsdag og fredag sist uke, da jeg var 4+2 og 4+4 og fikk bare svar på den første og den var 637 og da bør den andre prøven være ca det dobbelte, men får ikke svar før i morgen regner jeg med [emoji5]

Jeg stoler mer på blodprøvene enn å prøve å se etter stigning via g-tester, så føler meg litt mer beroliget [emoji5]

Jeg fikk beskjed om fin stigning og det var beroligende!

Jeg fikk melding av legen min i dag, og det var fin stigning [emoji5][emoji173]️ så ja, jeg er beroliget og samtidig begynner jeg å ha en liten tro på at dette kan gå bra [emoji5]

Ny graviditet etter sa, så ba jeg om å få ta blodprøver for å se økning av hcg. Var helt klart veldig betryggende, tegn på at det går rette veien, men mistet desverre to uker etter. Har vært å tatt blodprøve i dag og skal ta ny på fredag, tror det betrygger denne gangen også. Uansett er det jo ikke noe en kan gjøre for å unngå å miste, er jo naturens gang.. Tvi, tvi for oss alle! :angelic:

Jeg hadde 311 målt på dag 4+1, og skal inn i morgen for å ta ny test. Etter hva jeg har sett, så er det et «normal» tall, men økningen vil jo gi den riktige indikasjonen. Klassisk nok, så er det helligdag på torsdag, så jeg får ikke svar før på fredag [emoji30] Og ja, jeg ble veldig lettet når jeg fikk svaret! [emoji4]

Back
Topp