Til dere som har testet pos.

VilHaNr.2

Betatt av forumet
Er det noen som har mye luftplager[:-]? Har IKM i dag ( har ikke turt å teste enda hihi) har de siste dagene plagdes en del med mye luft[:'(]. Er ikke et problem til daglig[:D] Kommer det ingen blødninger i dag, må jeg vel ta en test i morgen tilig..

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Takk for svar jenter, da er det fortsatt håp er i huset[:D]

tihi, denne kan jeg signere! hadde masse luft uka før testing (testet da jeg var 3+5 (én dag før IKM)positiv). dette fortsatte uka etter.
det har nå gitt seg litt, men magen er fortsatt oppblåst.

litt off topic; har også hatt litt løs mage...

lykke til med testing, du får holde oss oppdatert! [:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Jeg er hvertfall veldig oppblåst nå, ser ut som jeg har svelget en ballong[&:]

signerer denne jeg[:)]

ORIGINAL: mjauu

tihi, denne kan jeg signere! hadde masse luft uka før testing (testet da jeg var 3+5 (én dag før IKM)positiv). dette fortsatte uka etter.

Signerer

ORIGINAL: mjauu

Samme her!![:D]

jeg testet positiv i dag men har mensen-murringer nesten hele tiden. har også litt stikninger i magen, håper ikke dette er noe dårlig tegn, er glad for at jeg er gravid[;)]

begynt å få skikkelig oppblåst mage, satt leenge på do på jobb me luftsmerter,har ikke son til vanlig.
ante liksom ikke at d er vanlig under graviditet, eller er d vanlig?

ORIGINAL: babyvår

begynt å få skikkelig oppblåst mage, satt leenge på do på jobb me luftsmerter,har ikke son til vanlig.
ante liksom ikke at d er vanlig under graviditet, eller er d vanlig?

Tror det skal være ganske vanlig ja[:D]

ORIGINAL: babyvår

jeg testet positiv i dag men har mensen-murringer nesten hele tiden. har også litt stikninger i magen, håper ikke dette er noe dårlig tegn, er glad for at jeg er gravid[;)]

[:D]Gratulerer og velkommen til oss!!! [:D]

VilHaNr.2
Nytt medlem

Medlem siden: 24.04.2007
Status: pålogget

quote:

takk;) gleder meg såå masse;)

Back
Topp