Til dere som har tatt keisersnitt!

Lillehund

SMILE
Januarskatter 2015
Ute på høyre side av såret har det begynt å komme en "kul", den er ikke synlig når jeg ligger men kjenner den ganske godt, den er kanskje 3cm og hard. Den er ikke øm, prøvd å trykke litt forsiktig på den gjør heller ikke da vondt. Lurer på om dette er normalt at det ligger en kul før alt er grodd på plass igjen?

Jeg hadde også det, den er forsåvidt der enda etter to år.. Er visst bare en klump med arrvev hos meg. Men er du bekymra så ringer du barsel/lege :)

Jeg hadde også det, den er forsåvidt der enda etter to år.. Er visst bare en klump med arrvev hos meg. Men er du bekymra så ringer du barsel/lege :)

Ok, tusen takk for svar :-) Tenkte å gi det litt tid å se er bare 11dager siden, og siden den ikke er øm eller vond tenkte jeg å avvente litt :-) Men greit med litt informasjon fra andre som har opplevd det :-)

Ok, tusen takk for svar :-) Tenkte å gi det litt tid å se er bare 11dager siden, og siden den ikke er øm eller vond tenkte jeg å avvente litt :-) Men greit med litt informasjon fra andre som har opplevd det :-)

Jeg reiste inn på barsel helt hysterisk fordi det var kul der.. Men de sa at det bare var såret som gror og da kan det bli klumper med arrvev noen steder... Så lenge det ikke plager deg så la det bare være :) men husk at du har 14dager åpen retur til barsel hvis det er noe du er usikker på :)

Jeg hadde en sånn liten klump. Men den er vegg nå. Tok KS for 4 år siden.

Sikkert arrvev, jeg fikk arrbrokk etter ks med påfølgende operasjoner. Har den enda, og til tider er den vond. Så om du ikke har vondt så vil jeg tro det er arrvev :) men ta kontakt med barsel evt legen din om du er usikker :)

Back
Topp