til dere som har simo duo/kombi

Nr3juli16

Gift med forumet
Har dere ett nytt regntrekk til sportsdelen??

Får ikke regntrekket til bagen til å passe helt om han sitter i vogna med fotbretten nede.
Vilket har dere i tillegg vist dere har 2??

Liker ikke det regntrekket som fulgte med vogna siden det blir bløtt gjennom hvis det regner mye. Så jeg har et regntrekk som egentlig er til Teutonia og det dekker hele vogna både til bag og sportsdel [:D]

dette dere har???
http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=560994&b_kid=580828

Jeg kjøpte et de sa passer til alle vogner. Vet ikke om det er simo sitt. Har bagdelen enda så har ikek testa om det passer til sportsdelen. Kommer nok ikke til å bytte til sportsdelen før våren kommer

ORIGINAL: Chibi

Liker ikke det regntrekket som fulgte med vogna siden det blir bløtt gjennom hvis det regner mye. Så jeg har et regntrekk som egentlig er til Teutonia og det dekker hele vogna både til bag og sportsdel [:D]

vi har duo sport og det fulgte ikke med regntrekk.. så vi kjøpte Teutonia sitt vi også og er KJEMPEFORNØYDE!!! like godt både til bag og sportsdel ja;) kan gå timesvis på tur i regnet uten at vognen blir våt;) og vi bor i Bergen så det sier vel litt!! [;)]

Back
Topp