Til dere som har silikonproteser..

Maddis

Elsker forumet
Har dere tatt over eller under muskel? Hvor mange gram har dere? Hvilken cup str startet dere med og endte opp med? Hvor lenge varte hevelsen etter operasjon - ble puppene mye mindre etterhvert? Og til slutt, når kan man ligge på magen igjen?

Takker for svar [;)]

dytt

ORIGINAL: Maddis

Har dere tatt over eller under muskel? Hvor mange gram har dere? Hvilken cup str startet dere med og endte opp med? Hvor lenge varte hevelsen etter operasjon - ble puppene mye mindre etterhvert? Og til slutt, når kan man ligge på magen igjen?

Takker for svar [;)]

Jeg har ikke men har sendt noen mail med kirurgen jeg skal ta det hos og håper på time for operasjon ganske snart[;)]

Utifra hva jeg har forstått legger de under muskelen på de med lite kroppsfett for best resultat[;)] så det er det legen som avgjør..jeg får derfor ikke under muskelen[8D] jeg har bestemt meg for 450ml og jeg har en B cup nå, legen sa det ville bli store pupper[:)] jeg skal også ha høyprofil(tror det er vanlig å ta med store proteser) og legen forklarte forskjellen som at de vanlige runde protesene er som glass maneter i formen mens høyprofil er mer som krem topper[;)]

Utifra hva jeg har hørt opererte folk si er at de blir mindre en man tror, samtlige angrer på at de ikke tok litt større en de hadde tenkt pga de blir mindre..[;)]

Jeg la inn 400 under muskelen! Gikk fra en slapp b til d/dd.. [:)]
Nå syns jeg puppene faktisk er ganske små, hvertfall med klær[8D]
Jeg lå på magen en mnd etter operasjonen tror jeg! Og hevelsen begynte å gå ned så smått etter 1-2 uker!

Back
Topp