Til dere som har opplevd MA

Er det slik at symptomer henger sammen med ma og sa? Trodde dette ikke hadde så mye sammenheng jeg. Nå ble jeg redd selv her. Har symptomer men ikke sånn ekstreme ennå. Er bare 7+0
Nei, det har ingen sammenheng. Jeg var fortsatt kvalm da de oppdaget MA uke 14+4. Men var ikke noe særlig kvalm da jeg mistet i SA uke 9+5. Så for meg er det en bekymring at jeg snart er over uke 7, uten å være kvalm...for hos meg begynner alltid kvalmen i uke 7....Men håper manglende kvalme har sammenheng med at jeg har hatt fri hele uka. Hos meg er kvalmen verst fra uke 9-11. Så håper det kommer litt etter litt den neste uka...
Og det er annerledes for meg da, for jeg har en del svangerskap å sammenligne med, og vet hvordan min kropp bør oppføre seg i et svangerskap. Dette blir forhåpentligvis baby nr 7.

Sniker fra juni.

jeg var 9+5 da jeg fant ut av MA.
Jeg skulle ta celleprøve, så ble oppdaget helt tilfeldig.
Så hjerteaktivitet i uke 7.
fosteret ble målt til 9+2.

Uff jeg beklager til alle dere som har gjennomgått det!! Dere skal vite dere er modige og sterke som tør fortsette! Jeg håper ingen av oss trenger å gå gjennom det denne gangen, at vi alle får friske fine babyer til termin <3

Var 8+3 på vei, priv.gyn målte fosteret til 9+1.
Nei, skulle bare på TUL.
Nei, var første ul.
Bare noen dager tidligere

Back
Topp