Hei alle dere som har mistet veldig sent, typ etter uke 20. Jeg kan ikke sette meg inn i hvordan det har vært for dere. Jeg mistet i uke 13, men vi hadde ikke fortalt det til noen utenom etpar venninner. Når man er 20 uker ++ vet jo «alle» det. Familie, venner, kollegaer.. Det må være grusomt å begynne på «jobben» å fortelle alle at man mistet/eller valgte senabort pga sykdom eller annet. Hvordan klarte dere det? og hva sa dere? Jeg er så redd for å miste igjen om jeg blir gravid igjen at jeg sa til samboeren min (på spøk da..) at jeg vil vente med å fortelle at jeg er gravid, til jeg er ca 9 mnd på vei.. men selv da har man jo komplikasjoner under fødsel, krybbedød og når barnet blir eldre kan det skje ulykker og så kommer ungdomstiden.. Hjelpes, vi skaffer oss bekymringer for resten av livet. Er jo blitt livredd og bekymra for alt som kan skje.. Selv er jeg ei jente som elsker å dykke, hoppe i fallskjerm, reise til fremmede land i månedsvis og gjør jo masse «farlige» ting.. kjempekjedelig at jeg nå er blitt så redd for alt, men som ikke har med meg å gjøre. Blir helt frynsete, og har noen ganger tenkt at det er bedre å ikke få barn, pga alle bekymringene det fører med seg. Jeg er blitt helt tøvete