til dere som har hatt sopp eller har sopp

squat

Forumet er livet
hva gjorde dere for å få i nurkene medisinen?? hvordan få de til å holde den i munnen lengst mulig?? og hvor mye smurte dere på puppe`? og hva brukte dere for å smøre et inn på puppen? og klarte dere å skrape tunga til ungene, her lukkes munnen igjen og jeg kan ikke akkurat brekke opp munnen dems heller da

vanskelig d her, men vi bruke små sprøyter vi no, fikk nå gult greier på resept hos hs siden mariell kasta opp av klorhexidin.

ORIGINAL: squat

hva gjorde dere for å få i nurkene medisinen?? hvordan få de til å holde den i munnen lengst mulig?? og hvor mye smurte dere på puppe`? og hva brukte dere for å smøre et inn på puppen? og klarte dere å skrape tunga til ungene, her lukkes munnen igjen og jeg kan ikke akkurat brekke opp munnen dems heller da

Har tynne 1 ml sprøyter som jeg legger i munviken og sprøyter inn bare litt og litt, sånn at hu smatter på det. Amalie får mykostatin flytende gult middel, 1 ml anger 4. etter amming.  Jeg har Mykostatin Krem, smører TYKT lag på etter annen hver amming. (med mykostatin krem slipper en å vaske av puppen før amming)
belegget til Amalie forsvant da hu sugde hardt (var sulten) på lillefinger til sambo. Går jo an å pensle med en q-tips, duppet i farris som er rystet ut av kullsyern.
Du får lokke og lirke så godt dt lar seg gjøre. Stryke lett på kinnet, utløse søke-refleksen. Da åpner de jo munnen...

gjør vel stort sett det samme her, men jeg fikk ikke krem, fikk tre flasker med den flytende, en til hver av oss, men det er sikkert feil det da[8|] åhhhh må jeg ut og ordne en gang til imorgen da[:@][:@] synes faktisk puppen har blitt værre med behandling jeg  da, men det går seg vel til

Back
Topp