til dere som har handlet på e-bay

leia81

Glad i forumet
har dere handlet for over 200 kr der noen gang? hvordan er det med avgifter, fortolling osv... fikk dere det hjem i postkassen? og avnt hvordan betaler man de avgiftene???

trnger hurtig svar hvis noen har noen svar.... skal handle inn stoltrekk og pynte bånd til stolene til bryllupet mitt

har havnet over 200 et par ganger, og da får man det som "postoppkrav" altså du må ned å betale avgiften nr du henter ut pakken... skikkelig surt, for det kommer både toll og en ekstra avgift på da, og varen blir plutselig dobbelt så dyr

ORIGINAL: My Angels

Har handlet over 200kr flere ganger og bedt selger merke at varene koster under 200kr så har sluppet toll og moms. [:D][:D][:D]

kan du gjør det? Da skal jeg også gjør det neste gang [:D] smart [:D][:D]

Har handlet over 200kr flere ganger og bedt selger merke at varene koster under 200kr så har sluppet toll og moms. [:D][:D][:D]

hvordan gjør man det da?

Jeg også.. Ikke alle som setter verdien lavere likevel, men de fleste gjør det..

Jeg glemte å be de merke det som gave, men de gjorde det likevel! [:)]

Har handlet over 200 mange ganger, men aldri måtte betale noe ekstra. Har heller ikke bedt dem om å merke pakken som gave eller at det ikke er verdi over 200 kr der.

Iflg google er god "ebayskikk" å spør om dem kan merke med under 200 før man kjøper varen=)

Back
Topp