til dere som har handla på EBAY...

lykkesmykke <3

Elsker forumet
hvor lang tid tok det før dere fikk varene i posten?
jeg bestilte 13desember å lurer på når di kommer...muligt det tar litt lengre tid siden det er jul[&:]

nei eller hvor står det? får vi egen kvittering når varen er sendt fra selger?
første gang jeg gjør det å vet ikke helt hvordan det funker..men vet att varene er betalt ialfall

ORIGINAL: baby bliss

nei eller hvor står det? får vi egen kvittering når varen er sendt fra selger?
første gang jeg gjør det å vet ikke helt hvordan det funker..men vet att varene er betalt ialfall

Ja, har inntrykk av at de fleste opererer med å sende kvittering, og ofte med sporingsnummer. Men som du sier - alt kan jo ta lenger tid i jula...

Stort sett innen en mnd...
Og havner det i tollen, kan det ta mye lenger, for toll-folka er treeege!!

etter 3 dager[:D]

bestilte vare den 7 des.... ennå ikke kommet[&:][&:]
å det er julegaver[:@][:@]

Det spørs jo veldig hvor varen er sendt fra (det er jo mer enn en ebay og selgere fra hele verden).
Korteste tid var 2 dager og den kom på julaften, fra Sverige da, men imponerende uansett!
Lengste var 6 uker, fra USA

jeg bestilte fra hong kong, å det kom 2uker etter..

bestilte noe annet samtidig til 30kr ink porto, men det har ikke kommet enda.. HAHAHA tviler på at det kommer, det var bare så sykt billig

Det kommer litt an på hvordan de sender varen også. Kan ta fra 2 dager opptil 60 dager. Kommer an på selger, og står som regel på siden dems :)

Og om det er ifra England så har det vært post streik der.

Men om du leser på siden din så står det når varen ble sendt! På Ebay profilen din.

ORIGINAL: Candykikk

jeg bestilte fra hong kong, å det kom 2uker etter..

bestilte noe annet samtidig til 30kr ink porto, men det har ikke kommet enda.. HAHAHA tviler på at det kommer, det var bare så sykt billig

Har kjøpr mye billig både fra hong kong å usa, mye billigere enn det faktisk åsså å det har komemt aaaalt sammen men noen ting har tatt helt opptil en mnd å sann[:)]

Jeg venter på en del til fra China og England, som er betalt i begynnelsen av desember. Ne tar opp til 1 mnd. Men om du ikke har fått noe innen 1 mnd, burde du ta kontakt med selgern:)
Jeg kjøper ting på Ebay hele tiden. Og er kun en pakke som ikke har kommet fram av over 400 stykker...

Tatt alt fra 14 dager til over en mnd.

Back
Topp