Til dere som har født

morfor2

Glad i forumet
Jeg har født selv, men sliter med å huske detaljene, hehe (6 år siden sist)

Har hørt at tarmen tømmer seg når fødselen nærmer seg (man går og gjør i fra seg oftere enn normalt)

Jeg har i hele svangerskapet slitt med treg mage og har jublet hver gang jeg har fått presset ut hard avføring (sorry) ca en gang i uken. Men plutselig her i går så fikk jeg tømt meg skikkelig og i dag også! Helt herlig følelse må jeg si, men tanke på at det kanskje kanskje er noe på gang?? Vet det er litt tidlig for en fødsel nå (er 33 + 6 i dag) men det er jo lov å håpe? Er bare så klar at ethvert "tegn" analyseres i stykker [:D]

Hva er deres erfaringer med dette at tarmen plutselig tømmer seg mer enn normalt? Er det bare tilfeldigheter eller?

du får jo tilbud om klyster før fødselen-dva eg rakk ikkje det heller så med meg kom det etterkvart som pressriene var.(sorry details)..
har ikkje hørt at det er eit teikn da..

Jepp! Det var starten for meg. fikk ut en del tre dager før fødselen, så jeg tenkte at ting var på gang og det var det. Det er av og til et tegn på at noe skal skje sa jordmora til meg. Men det trenger ikke å være det, kan jo være noe du har spist, eller at man har drukket mye vann i det siste?

Back
Topp