Til dere som har født nå/før:)

Bkno5207662

Forelsket i forumet
Er nok et personlig spørsmål, men i forbindelse med min fødsel som gikk svært raskt ( 4 cm åpning kl 07, 10 cm kl 08 og 2 pressrier så var han født) så revnet jeg litt. Nå 12 dager etter så er visstnok ting begynt å gro og stingene forsvinner av seg selv. Men har fått så vondt i klitoris for noen dager siden:( den er rød på tuppen i nedre del og øm. Noen som har opplevd dette?? Tenker at den sikkert ble strekt litt når han kom raskt ut.

Mh

Har ikke opplevd å revne/bli sydd der nede... men har de sydd deg like i nærheten? Kan jo i så fall være en infeksjon der nede? Eller rett og slett bare at huden rundt har fått seg en skikkelig strekk... Ville fått sjekket det om det ikke bedrer seg, evt blir verre. God bedring! :)

Har ikke opplevd å revne/bli sydd der nede... men har de sydd deg like i nærheten? Kan jo i så fall være en infeksjon der nede? Eller rett og slett bare at huden rundt har fått seg en skikkelig strekk... Ville fått sjekket det om det ikke bedrer seg, evt blir verre. God bedring! :)
Den ene indre kjønnsleppen ble klyvd i to og måtte sys igjen. Tenker at det kanskje bare er at den fikk seg en strekk, siden de indre kj.leppene henger fast i klitoris i enden. Og etter 1 uke ble det ømt der. Stingene og riftene ser veldig fine ut.

Mh

Den ene indre kjønnsleppen ble klyvd i to og måtte sys igjen. Tenker at det kanskje bare er at den fikk seg en strekk, siden de indre kj.leppene henger fast i klitoris i enden. Og etter 1 uke ble det ømt der. Stingene og riftene ser veldig fine ut.

Mh
Høres fryktelig vondt ut! Grøss! Håper jeg slipper det... :( Høres jo ikke ut som en infeksjon da i hvertfall, så får bare håpe det går fort over!:)

Back
Topp