Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kun gode erfaringer med epidural Har aldri angret ett sekund, men avgjørelsen om epidural må være din alene. Hadde du raske fødsler sist?
Med førstejenta fikk jeg epidural rundt 5 cm, så tok de vannet. Måtte få riestimulerende, men fødselen gikk som normalt.
Med andremann fikk jeg epidural rundt 7 cm, så tok de vannet. Slapp riestimulerende da jeg ble anbefalt å stimulere brystvortene noe som virkelig satt i gang saker og ting! Plutselig hadde jeg full åpning og var klar til å presse
Tror det er fødselsforløpet ditt og hvordan du føler det som er med på å avgjør om du føler du trenger epidural. Mine smerter var så voldsomme over lang tid at jeg ble anbefalt epidural av jordmor, og jeg har aldri angret en dag
Jeg gikk med rier i 2 døgn hver 15-20 min før jeg nådde 3 cm å ble lagt inne. Kroppen min var så utslitt at jeg maktet ingenting, så den epiduralen var gullverdt for min del Jeg kjente ikke nåla en gang, hverken den eller bedøvelsen. Ble litt sjokka når jeg fikk se hva det var de hadde sukket meg med
For min del syns jeg at jeg får en pause til å komme meg på topp igjen når jeg får epidural
Hadde det med begge mine å angrer ikke, og jeg er heller ikke blitt lam