Til dere som har født før

Pixxi

mamma på heltid <3
Jeg fødte i april i fjor, hadde en fantastisk fødsel :) men etter fødsel så har jeg vært veldig slapp der nede, har tatt di knipeøvelsene som de anbefalte:) nå jeg ble gravid igjen så måtte jeg jo selvfølgelig begynne å kaste opp(har å spy) men problemet mitt er at når jeg kaster opp så tisser jeg meg rett og slett ut samtidig:(
(Lekker urin)

Har dere opplevd det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble en del skrivefeil:p teite iphone :p

Huffda :(

Jeg tror kanskje at trenging ikke vil hjelpe så sent, men kan hende at du kunne hatt nytte av en operasjon, men det blir ikke før etter neste fødsel.

Men hør med legen din. Kanskje du kan få trene hos fysioterapaut slik at du trener riktig og kanskje det er nok? :)

Jeg har opplevd det, når blæra ikke er tømt på en stund. Er ikke slapp ellers i grunnen. Tror bare det er sammenhengen mellom full blære og trykket når jeg spyr (jeg vrenger hele magen) Jeg bruker de aller minste tena lady truseinnleggene (mini magic), pga mye utflod og de hjelper meg. Hvis du ellers plages synes jeg du skal ta en prat med legen på 6 ukerskontrollen etter fødselen.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Skal ta det opp med jm når jeg skal neste gang :) har bare problemer når jeg kaster opp, ellers så klarer jeg å holde meg lenge :) er bare veldig irriterende å måtte skifte truse å bokse hver gang jeg kaster opp :p blir flau også:p

Jeg har ikke kasta noe opp da men brekker meg og da har jeg akkurat samme problem! Jeg føler ikke at jeg egentlig er slapp i muskulaturen der nede, men er jo tydeligvis det. Drev mye med knipeøvelsene mens jeg var gravid, men har vel gått litt i glemmeboka etterpå :/ fødte i mars i fjor! Vi får bare knipe for harde livet ;) jeg har også brukt truseinnlegg/bind, for å sleppe skifte hele tiden!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har ikke kasta noe opp da men brekker meg og da har jeg akkurat samme problem! Jeg føler ikke at jeg egentlig er slapp i muskulaturen der nede, men er jo tydeligvis det. Drev mye med knipeøvelsene mens jeg var gravid, men har vel gått litt i glemmeboka etterpå :/ fødte i mars i fjor! Vi får bare knipe for harde livet ;) jeg har også brukt truseinnlegg/bind, for å sleppe skifte hele tiden!

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, vi får gjøre det :p bruker truseinnlegg men ser ikke utanom det hjelper meg:p

Back
Topp