Til dere som har født før..

Yassi

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Er litt nysgjerrig jeg.. Når du fødte barn, kom de til termin? fikk du før? eller måtte du gå over? Hva med nr 2 - 3 osv? :)

Jeg selv fikk første mann akkurat på termin dato. Andre mann ble født i uke 38+2 :)
 
Håper min var unntaket med nesten 3 uker før tida. Men gikk fint da :) Litt surkling i brystet når han kom til verden, men var under observasjon den første natten og helt fin pust dagen etter.
Håper kanskje at jeg får nærmere termin denne gangen. Er visst typisk min familie å føde før tiden fikk jeg høre etterpå..
 
8 dager over termin, ble satt igang. Spent på om denne vil ut selv :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Her gikk jeg 10 dager over! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
3 dager etter termin på første så spent på når nr 2 bestemmer seg for å komme :)
 
Jeg gikk 15 dager på overtid og måtte settes i gang. Håper å slippe det denne gangen.
 
Første kom i full fart en uke før. Andre ble tatt med keisersnitt 17 dager før. Så dette kan gå hvilken vei som helst men ikke over tid. Blir nok mest sansynlig satt i gang eller ks i uke 38 pga risiko svangerskap. Men håper så veldig at alt starter av seg selv før det.
 
Jeg ble satt igang 11 dager over termin. Håper det skjer av seg selv denne gangen. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Han kom presis på termindagen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
førstemann kom 9daga over terminen, sett igang.. andremann kom dagen etter termin:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
nr1: 2 dager over
nr2: 5 dager over.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Første kom 15 dager over termin (satt i gang på dag 13).
Andre kom 7 dager over termin, startet av seg selv samme dag som jeg skulle inn til overtidskontroll
 
Back
Topp