Til dere som har fått tøyd/strippa livmormunnen

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
~Denne ligger stort sett overalt, da jeg er desperat etter å få svar..~

Først og fremst.. Tok det lang tid før noe skjedde? Å hadde dere mye slim etterpå? Her er det SINNSYKT mye slim.. Har vært siden torsdag på første tøying, men ble dobbelt så ille etter andre på fredag.. Håper på svar[:)]

Er det stripper? tykke? da er det slimproppen.. det skjedde her også.. slimproppen gikk fdredagen og mandag kom hun..

ORIGINAL: princess83

jeg ble tøyd på en tirsdag kveld..da var det sinsykt mye slim og ltt blod..måtte gå med bind[:'(] og torsdag natt var han ute.. hadde ikke du 2 cm åpning før halga?vet du no mer eller?

Føler at oddsen går imot meg her.. Jo, hadde 2 cm og den var neeesten helt utflata.. En HALV cm igjen liksom.. Torsdag var det bare tøying, fredag var det tøying og løsning på den pose greia.. Men godt å høre at det ikke bare er meg som slimer ned..

ber men bare jordmor om hjelp![:)]

Jeg ble tøyd fredagen 1/12, og 5.12.05 kom veslemor.. Jeg begynte å kjenne mer kynnere/rier da jeg ble tøyd.. Slimproppen gikk 2.12, forsåvidt hele helgen tilognmed da jeg var på sykehuset.. Åhh for en herlig følelse å kjenne hun vare pluppe ut:) Går nok ikke så lenge før det skjer noe hos deg:)

Mmmm.. Kanskje det ikke har funket så veldig bra da:( Gjorde hvertfall susen her.. Men det skjer nok noe snart skal du se:)

Men du er jo ikke på overtid ennå da?? Jeg måtte på overtidsvurdering (6 dager over) Alikevel kom hun ikke før 11 dager over... Ikke sikkert veslen/vesla vil ut vettu..

Men.... ikke at jeg har så peiling på det der, men prata litt om fødsel hos jordmora i sta... Hu sa at det ikke var noen vits i å tøye den der mormunnen hvos det ikke var modent. Da ville hun bare gjøre vondt værre sa hun...

Så har du fått sjekka om du er moden??? Mulig du har sagt noe om det, men har ikke fått med meg alt... Tenkte bare å si det, for det KAN jo være en grunn til at det ikke har skjedd noe hos deg da.... Som hu sa til meg; er det ikke modent er ingen ting noen vits. Da virker det ikke....

Hmm... Da var det jo ikke noe i det jeg sa.... Prøvd akupunktur enda da? Eller likte du ikke nålene? KAN jo virke det og... Uff, det er ikke lett det der, og det er liksom sånn at jo mer man vil, jo mer stritter kroppen i mot[:@] Tipper jeg kommer til å bli desperat når jeg er like langt som deg, så skjønner at du er lei når ting ikke virker[&o]

Nålene gikk helt greit.. Det er mere økonomien som sier nei.. Koster 350 kroner å vi har ikke råd til det akkurat nå.. Er litt bortkasta på en måte siden ungen kommer likevel.. Vi vil spare litt sånn at pappaen kan bo sammen med oss på barselhotellet.. Vi får prøve enda mere sex[;)]

Dere får stå på, blir reine kaninene[:D] Sånn får ikke jeg, magen er for stor og i veien sier min[:@] Så sølibat til etter fødselen her kan det se ut som[:(]

Nålene koster fra 250 til 350 her, dit jeg skal er det 250 (anbefalt det av jordmor). Dyrt, men HVIS det virker så er det verdt det. Gjenstår å se, har ikke kjeeeempe trua liksom. Vil bare ha prøvd det jeg kan, det letter hvertfall samvittigheta.

Men de kommer når de er klare da sies det... Akkurat som om det er en trøst[&:] Men jeg tenker sjøl at det er bedre med en normal fødsel enn en som er satt i gang, den normale er visst ikke såå hard sier noen da... Mindre inngrep fra jordmødrene også visst.

Men stå nå på Lindaen, trimming i senga er jo godt for mange ting[:D] Virker det på deg kommer jeg vel til å voldta sambo når det nærmer seg[8D]

Jeg fikk gjort det den 25 altså på onsdag,slim proppen gikk på kvelden+ ganske mye blod.
Mn kjenner ikke noe ellers,men skal tilbake i morgen håper det skjer noe da.
Er også moden og har nesten 2 cm åpning.

Jordmora mi er bare på helsestasjonen en gang hver 14.dag hu, og den uka hu skulle sette på meg så har hu jo ferie[:(] Så derfor måtte jeg finne et annet sted som kan gjøre det, og da må jeg jo betale.

Irriterende når jordmor er der så sjelden, er jo ALDRI tilgjengelig!!![:@] Men hu har sagt opp jobben sin der i protest mot at de har redusert stillingen hennes nå da[:)]

jordmor gjør det gratis
ORIGINAL: lindaen

Nålene gikk helt greit.. Det er mere økonomien som sier nei.. Koster 350 kroner å vi har ikke råd til det akkurat nå.. Er litt bortkasta på en måte siden ungen kommer likevel.. Vi vil spare litt sånn at pappaen kan bo sammen med oss på barselhotellet.. Vi får prøve enda mere sex[;)]

Back
Topp