Til dere som har fått tøyd/strippa livmormunnen

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Først og fremst.. Tok det lang tid før noe skjedde? Å hadde dere mye slim etterpå? Her er det SINNSYKT mye slim.. Har vært siden torsdag på første tøying, men ble dobbelt så ille etter andre på fredag.. Håper på svar[:)]

Er det ingen her som vet da lindaen?? Skulle gjerne svart jeg, men jeg vet ikke noe om det. Har du prøvd på fødselen eller spebarnstid... kanskje de som har tøyd har født også, og befinner seg der?

Håper du får svar snart i alle fall!

Det er nok ikke det nei.. [&o] Føles nesten ut som jeg er den eneste i hele verden som har fått gjort dette..

ORIGINAL: lindaen

Først og fremst.. Tok det lang tid før noe skjedde? Å hadde dere mye slim etterpå? Her er det SINNSYKT mye slim.. Har vært siden torsdag på første tøying, men ble dobbelt så ille etter andre på fredag.. Håper på svar[:)]

Prøver å svare deg her igjen jeg selv om jeg ligger litt etter klokka...[;)] Jeg løp jo ut og inn av føden i litt over en uke og var der annenhver dag. Jeg ble tøyd hver gang og gjerne flere ganger også av forskjellige jordmødre alt ettersom hvor lenge jeg var der. Første gangen blødde jeg en del, men de andre gangene kom det bare masse slim som du beskriver. Holdt på med slim og småblødninger til de tok vannet mitt den dagen jeg fødte...[:)] Så det du opplever er nok ganske vanlig.

Huff.. Det vil si at det ennå kan være tre uker igjen.. [&o]

ORIGINAL: lindaen

Huff.. Det vil si at det ennå kan være tre uker igjen.. [&o]

Siden du har blitt tøyd så grundig, tror jeg neppe at du må gå i tre uker til[;)] Skal også sies at de tok vannet mitt 22 dager før terminen for at jeg ikke skulle slite meg helt ut til selve innspurten[:)] Har egentlig ikke termin før imorgen, men veldig glad det er over. hadde ikke holdt ut så lenge tror jeg[:)] Prøv å ha litt sex og la sambo tømme seg inni deg nå etter at du er tøyd så bra. Tror det kan fungere kjempebra for deg[;)]

Vi har sex hver kveld.. Men det skjer ingenting! Skal tøyes igjen i morgen.. Håper ved gud at det kan skje noe denne gangen.. Å at det har blitt litt mere åpning! *håperhåper*

Det skjer nok noe snart[:)] Bare prøv å ikke vær utålmodig (lett for meg å si nå), for da blir tiden bare enda lenger[:'(] Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves[:D]

er det veldig vondt?[:@][:@][:@][:@]uff gruer meg jordmor skal hjelpe meg vis hun ikke kommer![:(][:(][:(][:(]

Jeg synes ikke det var vondt i det hele tatt.. Men jeg var visst veldig unormal fikk jeg beskjed om.. Håper du er litt unormal du også[;)]

ok men har du ikke fått enda?hvor lang tid sier de?skal ditt til torsdagen!snakket med hun nå og hun sa ha mye sex og ligg med sæden inne ligg rett ut i vertfall en time!det skaulle hjelpe![:)]så nå blir det mye sex her!!!!!!!!!![:D]

Hehe.. Hun sa akkurat det samme til meg ista (har nettopp vært å fått tøyd igjen) men jeg og samboern har liksom sex hver eneste kveld da.. Å ingenting skjer! Så da visste hun ikke.. Jeg har ikke fått nei, venter i spenning på riene jeg.. Det er ingen som vet, varierer fra person til person så de kan ikke si noe sikkert dessverre.. Skulle ønske det fantes fasiter på fødsler..

Back
Topp