Ble den regelmessig med en gang?
Her kom den tilbake for ca 6 uker siden. Har bare hatt den en gang. Så ikke regelmessig her.
Her kom den tilbake for ca 6 uker siden. Har bare hatt den en gang. Så ikke regelmessig her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble den regelmessig med en gang?
Jeg var regelmessig med en gang. Fikk den ganske tidlig siden jeg kun fullammer 2,5 mnd. Kom ganske fort når jeg ammet mindre og ble regelmessig med en gang. Men jeg vil tro at det er veldig individuelt. Var du regelmessig før du ble gravid da?
Okei. Jeg ammet bare 3mnd men det tok faktisk 6mnd før mensen kom var ganske regelmessig før graviditet.
Hvis mensen ikke kommer regelmessig kan det være en annen grunn en sykluskrøll etter fødsel.. jeg er vist gravid!
Oioi, dét var nå en ganske fornuftig forklaring på "uregelmessig" mens ja! [emoji38] Du var vel en av dem som ikke syns det var krise å bli gravid igjen fort..? Isåfall prøver jeg meg på en; gratulerer! [emoji2][emoji1376]
Ja. Ja vi startet så vidt å prøve i slutten av juli, kan ikke forstå at det er mulig at det skjedde så fort. Gladnyhet for oss, men fortsatt litt i sjokk. Synes ikke det er lenge siden jeg var gravid med januarungen takk skal du ha.
For dere som ikke ønsker to tette pass på, fruktbarheten etter fødsel er vist høy haha.
Oi, gratulerer så masse, spennendeHvis mensen ikke kommer regelmessig kan det være en annen grunn en sykluskrøll etter fødsel.. jeg er vist gravid!
Gratulerer [emoji4][emoji4]Hvis mensen ikke kommer regelmessig kan det være en annen grunn en sykluskrøll etter fødsel.. jeg er vist gravid!
Hvis mensen ikke kommer regelmessig kan det være en annen grunn en sykluskrøll etter fødsel.. jeg er vist gravid!
Gratulerer så mye [emoji2]Hvis mensen ikke kommer regelmessig kan det være en annen grunn en sykluskrøll etter fødsel.. jeg er vist gravid!
Oi, gratulerer så masse, spennende
Har ikke fått tilbake mensen enda, men ammer ganske mye fortsatt, så regner med det e det som e grunnen [emoji23][emoji2]
Gratulerer!!
Gratulerer så mye [emoji2]
Hoiiii!![emoji2][emoji1376][emoji7] Gratulerer![emoji16]