Til dere som har fått mage

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Hei.

Jeg lurte bare på om dere som har fått mage har stram/hard mage... sånn at når dere bøyer dere ned så er det fortsatt en hard ball?

Jeg har mage, men når jeg bøyer meg så ser det mer ut som om jeg bare har fått mer magefett for det blir valker istedenfor at magen er som en ball... har vel begynt å bli litt strammere nå, men jeg føler på en måte at kanskje jeg bare innbiller meg at jeg har fått mage og egentlig bare har lagt på meg på magen?

*krysse fingrene for at jeg ikke er alene* hehe...

ORIGINAL: MitteMinda

samme som deg her [;)]

Jippiiii.... vi er jo helt like på alt vi :P hehehe...

ORIGINAL: MiniGull

ORIGINAL: MitteMinda

samme som deg her [;)]

Jippiiii.... vi er jo helt like på alt vi :P hehehe...

Ja, ganske skummelt d :p hehe

du er absolutt ikke alene!! [;)]

ORIGINAL: ~mini_me~

Føler av og til jeg bare innbiller meg svangerskapet ja.. bare blitt tjukk.. hehe...[:D]

Godt å høre at jeg ikke er alene... kan jo være at det er normalt at magen starter opp sånn og blir hardere med tiden :P hehe... Ikke vet jeg, det er jo første gangen min :P

Vel, min mage er der om jeg står sånn eller sånn....[&:] Syns det er noe tidlig... hjelper litt når jeg ligger nede- men den er absolutt tilstede dag også gitt [;)] Spesielt på kveldene....
Men hadde det bare vært magen, da.... så er det det som er kommet i tillegg på resten av kroppen da....[&:]

Magen trenger ikke å være had som en ball! Min var det forrige svangerskap og det er forferdelig slitsomt! Noen får veldig grad magemens noen får mykere mage!

Magen blir ikke hard og stram før ut mot slutten [;)]

Føler at min mage er blitt større i allefall, men så har jeg hatt litt " for mye" rundt magen fra før.
Når jeg står så føles magen hard og stram på den øvre delen av magen, og myk som gele under..
Dette er min første så aner ikke hva som er " normalt"

magen min er på samme måte[:D] men jeg vet liksom at det er babymage selv om den ikke er knallhard[8D] kjenner liksom hva som er fett ut av det heile[;)]

ORIGINAL: MiniGull

Hei.

Jeg lurte bare på om dere som har fått mage har stram/hard mage... sånn at når dere bøyer dere ned så er det fortsatt en hard ball?

Jeg har mage, men når jeg bøyer meg så ser det mer ut som om jeg bare har fått mer magefett for det blir valker istedenfor at magen er som en ball... har vel begynt å bli litt strammere nå, men jeg føler på en måte at kanskje jeg bare innbiller meg at jeg har fått mage og egentlig bare har lagt på meg på magen?

*krysse fingrene for at jeg ikke er alene* hehe...

Samme her egentlig, men jeg liker å tro at det bare er lille inni der som gjør det [:)] *selvbedrag* Men andre innvoller blir jo trykket opp og ut, så det er nok ikke bare fett på magen nei...[;)]

Er akkurat sånn selv!! Jeg tror også at tarmer osv flytter seg litt lengere opp eller noe... Jeg tro vi får vel skikkelig gravide mager etterhvert som babyen våkser. [:)]

Jeg er mer hard helt nede tror det er livmoren eller noe.. så er jeg mer fettete rundt navelen type ting.. Synes det er fantastisk.. Har aldri hatt "mage" før hehehe.. digger det :-D

Ja når jeg står er det ikke noe stress... ser jo gravid ut som bare det... når jeg bøyer meg og sitter vanlig så ser jeg bare feit ut :P har begynt å sitte litt liggende i sofaen så magen heller strutter enn å krølle seg :P da får jeg mer gravidfølelse når jeg ser på magen :p hehehe

ORIGINAL: ~mini_me~

[:D][:D][:D]

Back
Topp