til dere som har barn fra før...

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Hvor har dere da kjøpt behagelige amme bh-er???
Dem jeg kjøpte inn til jeg skulle få Aron var skikkelig ubehagelig å ha på!!
Det må vel finnes noen som er gode å ha på seg også?

Da får jeg se etter dem når babyen er ute og jeg ser at alt er bra :) Her blir det null innkjøp før jeg har en levende baby i armene (men nå har jeg omtrent alt uansett)

Triumph sine og noen med cubus-merke. Lindex har noen nå som ser så gode ut, mn om de er det aner jeg ikke :) HM sine var grusomme!

Tror det er H&M sine jeg har!!! og de er grusom!!

Takk for gode tips :) da er det bare å vente 33 uker med innkjøp av dem :P

Kom nettopp på at jeg har jo en venninne som jobber på triumph, kanskje hun kan kjøpe dem litt rimeligere for meg også :)

Eg hadde ein frå Sparkjøp, det VERSTE eg har vert bort i....hadde også de fra Cubus, synst de også var forferdelig, ingen støtte!

Eg hadde ein frå Sparkjøp, det VERSTE eg har vert bort i....hadde også de fra Cubus, synst de også var forferdelig, ingen støtte!

Hehe davet jeg hvertfall hvor jeg IKKE skal kjøpe dem :P

Kjøpte på Cubus uten spiler og de var veldig gode. Helt nøytral, svart og hvit. Prøvde mange andre, men var ingen som falt i smak =P

Jeg hadde litt fra HM og noen fra Lindex. Så investerte jeg i to fra Change og har kun brukt dem! Verdt pengene!

Kjøpte dere dette før fødsel sist? Jeg vokste noe så inni hampen etter også så fikk nesten ikke brukt de jeg hadde kjøpt på forhånd :P

Jeg har en fra febinett... Kosta 600kr men guuuud og god den var! uten spiler og du får faktisk pene pupper i den... Nå gikk jeg fra dobbel E til G!!! da jeg ammet og de regulerte seg ned til F fram til jeg var ferdig og amme... Og nå er de e - ee... Litt mere ee nå som de er så håvne :P

Tror mine er fra hm.. får håpe de passer de jeg har så jeg slipper å handle inn flere:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Kjøpte noen før, men puppene ble såååå mye større når jeg fikk melk så måtte kjøpe nye som var større =P

Her hadde jeg 1, men den var så vond at jeg bare brukte sportsbh frem til amminga stoppet opp kort tid etter.

Kjøpte dere dette før fødsel sist? Jeg vokste noe så inni hampen etter også så fikk nesten ikke brukt de jeg hadde kjøpt på forhånd :p

Nå har jeg jo et par somjeg kjøpte før jeg fikk Aron, så jeg tar dem med på sykehuset så kjøper jeg nye når jeg kommer hjem fra sykehuset

Jeg kjøpte noen før fødsel ja. Kjøpte i et par str større enn jeg hadde før jeg fødte. Veldig glad for det - gull verdt :)

Back
Topp