Til dere som hadde festeblødning.

Håpfullemeg

Flørter med forumet
Jeg tror jeg selv har erfart en festeblødning nå denne gangen.
To kjappe krampebølger , som føltes som om magen trakk seg sammen.
Påfølgende dag, (9dpo)fikk jeg litt brunlig utflod, pittelitt rosa slim.
Så stoppet det like fort som det kom.

Spørsmålet er da:
Når fikk dere først noe antydning til strek på graviditetstesten?

Idag 10dpo er testen blenda. Men håper jo nå at snart det vil vise:)

Jeg hadde en liten blødning samme dag som jeg skulle hatt mensen. Det var så lite at det bare var litt på papiret. Kom ikke noe mer, så dagen etter tok jeg test og fikk svakt positivt :)
Har testet idag, men kun blendahvite tester. Mener å ha hørt at det kan ta et par tre dager før hcg påvises i urinen også. Så må vel kanskje smøre meg med litt tålmodighet.
Jeg fikk liksom litt følelsen av at jeg var gravid jeg nå. Har jeg spottet, så har jeg gjort dette i forbindelse med start av mensen. Men da øker det bare i styrke.det har det ikke gjort nå. Stoppet bare helt opp..... er på 10 dpo idag.

Har testet idag, men kun blendahvite tester. Mener å ha hørt at det kan ta et par tre dager før hcg påvises i urinen også. Så må vel kanskje smøre meg med litt tålmodighet.
Jeg fikk liksom litt følelsen av at jeg var gravid jeg nå. Har jeg spottet, så har jeg gjort dette i forbindelse med start av mensen. Men da øker det bare i styrke.det har det ikke gjort nå. Stoppet bare helt opp..... er på 10 dpo idag.

Ja, aner ikke hva slags blødning det var jeg hadde. Har også hørt at det tar noen dager. Hvertfall før man kan oppdage hcg i urinen. Men så har jeg også lest at festeblødning ikke trenger å komme samtidig som egget faktisk fester seg. Så i mitt tilfelle kan egget ha festa seg tidligere, og blødningen kommet noen dager etter. Mulig blødningen har kommet med en gang hos deg :) Da er det bare å vente et par-tre dager og så teste :D

Ja, aner ikke hva slags blødning det var jeg hadde. Har også hørt at det tar noen dager. Hvertfall før man kan oppdage hcg i urinen. Men så har jeg også lest at festeblødning ikke trenger å komme samtidig som egget faktisk fester seg. Så i mitt tilfelle kan egget ha festa seg tidligere, og blødningen kommet noen dager etter. Mulig blødningen har kommet med en gang hos deg :) Da er det bare å vente et par-tre dager og så teste :D
Vil tro at siden det var brunlig utflod , dagen etter at jeg fikk de krampene , så festet det seg fredagen:) ordentlige sammentrekninger i magen liksom. Nederst liksom....
ja, jeg må jo bare teste og teste. For venting er jeg veldig dårlig på:) he he

Av erfaring så hvis blødning er med klumper så har man mista og e d blod uten klumper så e d håp. Med minstemann så blødde æ gjennom hele svangerskapet..

Back
Topp