Til dere som gir Mme

MammantilK

Forelsket i forumet
Jeg driver å prøver å få han til å ta Mme. Hvor mange flasker gir dere nå om dagen og hvor mange ml drikker de? For de får jo litt mat i tilegg
 
Vi delammer og hu får mme kun på kvelden. Hun får drikke det hu vil men, tar aldri mer en 90ml. Tror en porsjon egentlig er 210 ml? Vis man har det alene :) men ikke 100% sikker står evt på pakka med mme!
 
Tindra er 7.5mnd og spiser 4 ganger pr dag. Hun drikker ca 90ml mme etter frokosten.. 90-120ml etter lunch, kun vann etter middag, og ca 120ml etter kveldsmaten :)
 
Vi delammer og hu får mme kun på kvelden. Hun får drikke det hu vil men, tar aldri mer en 90ml. Tror en porsjon egentlig er 210 ml? Vis man har det alene :) men ikke 100% sikker står evt på pakka med mme!
Ja ok takk, det samme her. Foreløpig ammer jeg litt ved siden av, men har alt for lite melk. Leste jo at de skulle ta 210, men min drikker maks 110. Men da ser det ut som det er normalt da. Var redd han fikk i seg for lite. Men han får jo litt mat også (grøt og frukt, han nekter middag foreløpig)
 
Det har tatt litt tid med innføring av fast føde pga lite interesse fra småen. Han får nå 5 flasker i døgnet (1 på natt), og drikker alt fra 100 ml til 260 ml :p
 
Spiser 4 gode måltider grøt/middag, og drikker 90-120 ml mme 3 ganger daglig. Er flink til å drikke vann da, men siden vi introduserte mat har vi slitt med melkeinntaket.
 
Her drikker jenta 200 ml hver morgen og 100 ml hver kveld. Spiser stort sett 4 måmtider med fast føde.
 
Back
Topp