GreteRenate88
Glad i forumet
Hvor mye MME drikker barna deres i et måltid visst det er kun MME de får. Her drikker han opp mot 260ml, men for det oftest ligger det på 200-240ml
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ninajinta
Får ikke noe måltid med kun mme lenger. Men han drikker 230 ml etter å ha spist en hel brødskive. 135 ml etter grøtmåltid på kvelden.
ORIGINAL: GreteRenate88
Kanskje det er på tide at jeg prøver med litt mer fast føde til han også[8D] Men er litt opptatt av han skal få i seg MME da[:)] For han vil ikke drikke det etter grøt eller middag
ORIGINAL: jk81
Kanskje det er på tide at jeg prøver med litt mer fast føde til han også[8D] Men er litt opptatt av han skal få i seg MME da[:)] For han vil ikke drikke det etter grøt eller middag
Da jeg var hos helsesøster sist sa hun at så lenge de får mme så skal fast føde være hovedmåltid (når de begynner med det da. Eks grøt og mme, så spiser de først grøt så mme det de orker..
Så her får han 200 ml mme på morgenen,
lunsj er det 1 porson grøt, og da orker han stort sett ikke mer enn 50-100 ml mme.
middag og ettermiddagsmat er det kun 165 ml pr måltid, og til kvelds er det grøt med mme..
MEN hvis de får morsmelk skal det være hovedmåltid først og grøt/middag osv etterpå..
Fler som har fått beskjed om det?? [:)]
ORIGINAL: ariana1983
ORIGINAL: Ninajinta
Får ikke noe måltid med kun mme lenger. Men han drikker 230 ml etter å ha spist en hel brødskive. 135 ml etter grøtmåltid på kvelden.
Hvor mye grøt får han da? Ca. spiseskjeer?
Jeg får aldri i min mme etter at han har fått noe annet, ikke vil han ha vann heller..men han drikker opptil 300 ml til frokost (oftest mellom 200-280)
Hvor mye MME drikker barna deres i et måltid visst det er kun MME de får. Her drikker han opp mot 260ml, men for det oftest ligger det på 200-240ml