TIL DERE SOM GARANTERT VET MER ENN MEG

T****

Blir kjent med forumet
Har en normal syklus på 28 - 30 dager. I dag er jeg på dag 32. Ingen mens enda! Har vært utrolig trøtt ( kan være allergi ) og humøret har svingt fra a - å. Gråter for ingenting og har hatt menssmerter i 5-6 dager nå... Trodde mensen kom i sted, men det var bare hvit utflod. brystvortene er så ømme at au. Tidligere hatt det ved mens.. Men jeg lurer jo litt likevel nå. Så til spørsmålet: Noen som hadde "premenstruelle" og mens smerte og så likevel var gravid????  sukk dette ble langt, men lurer jo litt da...

Jeg trodde også at TR var på vei,men teste en dag før jeg skulle ha mens og testen var positiv!
Du kan jo ta en test!Jeg hadde ikke klart å vente! Selvom mange sier de ikke orker noe negativt resultat akkurat nå,blir det ikke bedre om en uke hvis TR fortsatt ikke har kommet tilbake! Men det er jo hver sitt valg!Lykke til![:D]

Ta en test, høres ut som om du er gravid ja.

Menssmerter hadde jeg frem til uke 18 så ga deg seg sakte men sikkert. Har det litt enda, men ikke så mye som i starten. Det er livmoren som vokser. Humøret, hehe.. ja det går veldig opp og ned[;)]

Jeg hadde samme symptomene jeg også, og kjøpte en test. Det var riktignok en uke etter forventet mens, men man kan jo få resultatet tidligere enn det.

Jeg hadde kjøpt en test jeg.   Spennende.

ååå får helt hjertebank nå... må uansett vente til etter helgen, da... Håper ikke det er mensen som er ertekrok, men samtidig får jeg nesten panikk hvis jeg er det.. ha ha ha.... jeg er rar, jeg..

er vel bare nervøs for resultatet.. enten det er ene eller andre veien... Så jeg venter litt. Er jo litt rar i magen og klarer ikke helt tro at det "store har skjedd".  Men jeg skal holde dere oppdatert på hva som skjer her

var slik med meg denne gangen her.....[:D]LØP Å TEST

Jeg er på 5+0 nå, og jeg har en del menssmerter..det hadde jeg også før IKM...så jeg krysser fingrene for deg - ta en test nå daaaa!:)

du høres jo veldig gravid ut da,men hvem vet.
lykke til med testing[:)]

jeg synes det høres ut som om du har en bolle i ovnen jeg [;)]

Test!!!!!

Halloen...
Jeg hadde ganske mange vanlige mens symtomer da Jeg var blitt Gravid...
Lykke Til... [:D]

Fortsatt ingen mens, og mindre smerter i dag. Vi får vente å se... Men nå er jeg plutselig litt redd og engstelig og tenker litt " Hva har skjedd?" Føler ikke ubeskrivelig lykke, som jeg forventet å gjøre - HVIS jeg er blitt gravid da... Er jeg helt unormal eller??? [:(]

Jeg hadde ingen graviditetstegn, bortsett fra ømmere pupper enn vanlig før mens. Prøv å ikke skru opp forventningene, da blir skuffelsen så stor om du ikke er gravid! Jeg vet alt om å "lete" etter tegn... vi prøvde 21 sykluser før jeg endelig ble gravid. Lykke til!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp