Til dere som er sykemeldt:

Bkno1969272

Blir kjent med forumet
Hva gjør dere om dagene? Jeg ble 100% sykemeldt i to uker fra igår av pga ryggsmerter, men kjeder meg allerede hjemme! :p

Jeg gjør ingenting! :P Men så er jeg veldig trøtt og sliten hele tiden, med bekkenløsning. Ser mye TV/serier, sover og rydder litt her og der når jeg orker.
Har vært sykemeldt i ni uker! :O Dagene går sakte og jeg savner å jobbe...

Jeg gjør ingenting! :P Men så er jeg veldig trøtt og sliten hele tiden, med bekkenløsning. Ser mye TV/serier, sover og rydder litt her og der når jeg orker.
Har vært sykemeldt i ni uker! :O Dagene går sakte og jeg savner å jobbe...

Hvilken serier ser du på? Sliter med å finne serier jeg liker!! (Meeeget kresen..) hehe :p

Henger over doen eller ser slike hjernedøde komedier på tv :p
Lei nå etter 15 uker og vet at jeg kommer ikke tilbake i jobb før permisjonen er slutt...
Savner jobb og kollegaer:)

Var sykemeldt tidligere i år, og så 6 sesonger av Sons of Anarchy på noen få uker.. Jeg var obsessed av Jax og Opie i ukesvis! Men det gav seg etter jeg blei bedre og begynte i jobb igjen! :-D

Henger over doen eller ser slike hjernedøde komedier på tv :p
Lei nå etter 15 uker og vet at jeg kommer ikke tilbake i jobb før permisjonen er slutt...
Savner jobb og kollegaer:)
Huff, høres ikke godt ut! Glad jeg aldri er kvalm pga graviditeten! Skjønner at du er lei..

Var sykemeldt tidligere i år, og så 6 sesonger av Sons of Anarchy på noen få uker.. Jeg var obsessed av Jax og Opie i ukesvis! Men det gav seg etter jeg blei bedre og begynte i jobb igjen! :-D
Hehe, kjenner meg igjen der bare med the walking dead! Så 4 sesonger på 3 uker, da var jeg også i jobb haha :p

Er ikkje sjukemeldt, men har vært hjemme i 14 mnd. Først fødselsperm, så arbeidsledig.

Det går helst i Viaplay, Netflix og litt husarbeid. Veldig mye Super Mario nett nå for tida. :)

Blir mye soving og hviling. Litt håndarbeid, og så tar jeg litt småting i huset innimellom. Og prøver å komme utenfor døren å få litt frisk luft hver dag. :)

Tilbringer en god del tid på bv :p

Er mye hos foreldrene mine, blitt så mammadalt i graviditeten og siden jeg er gravid alene ville jeg blitt gal av å gå hjemme alene i så mange uker. Ellers bruker jeg mye tid på babyverden, hatt mye gjester og kokelert for dem på kjøkkenet. Mye tv og filmer, husarbeid osv.

Ingenting fordi jeg klarte ikke å gjøre noe pga bekkenløsning og kvalme.

Hvis du er såppas oppegående at du klarer å gjøre noe, så kanskje noen enkle treningsøvelser som kan gjøre ryggen bedre? Gå tur i ulent terreng med gode joggesko? Dra å svømme i svømmehall?

Jeg var sykemeldt nesten hele svangerskapet. Satt for det meste i sofaen og heklet, leste blader, surfet, så på serier eller på film:)
Nå går det jo mot juletider også så du kan jo forberede mye , skrive ønskelister, handlelister etc:)

Sykemeldt for ryggen jeg og, det er så DRIT kjedelig! MEN har "trent" ryggen med to ekstremt enkle øvelser (burde ikke regnes som trening, men det hjelper..så det er trim ;) ) Også er det blitt mye hekling, sons of anarchy, turer ( veldig korte siden noe mer er døden for ryggen).
Du kan begynne og planlegge julen, nyttår og slik. Og få deg et solid opptreningsprogram for ryggen! Kom deg til fysio ;)

Ingenting fordi jeg klarte ikke å gjøre noe pga bekkenløsning og kvalme.

Hvis du er såppas oppegående at du klarer å gjøre noe, så kanskje noen enkle treningsøvelser som kan gjøre ryggen bedre? Gå tur i ulent terreng med gode joggesko? Dra å svømme i svømmehall?
Har tenkt å gå litt i skogen for å forberede ryggen, det var det eneste som kunne hjelpe meg sa legen! :) må bare skaffe meg skikkelige sko først :p

Jeg var sykemeldt nesten hele svangerskapet. Satt for det meste i sofaen og heklet, leste blader, surfet, så på serier eller på film:)
Nå går det jo mot juletider også så du kan jo forberede mye , skrive ønskelister, handlelister etc:)
Har så lyst å lære meg å strikke/hekle! Skikkelig fint og tidsfordrivende.. Det har du faktisk helt rett i, å planlegge ønskelister og ikke minst skrive liste på julegaver til andre :D ikke dumt

Sykemeldt for ryggen jeg og, det er så DRIT kjedelig! MEN har "trent" ryggen med to ekstremt enkle øvelser (burde ikke regnes som trening, men det hjelper..så det er trim ;) ) Også er det blitt mye hekling, sons of anarchy, turer ( veldig korte siden noe mer er døden for ryggen).
Du kan begynne og planlegge julen, nyttår og slik. Og få deg et solid opptreningsprogram for ryggen! Kom deg til fysio ;)
Ja, planlegge julen og ikke minst julegaver hadde vært kanon å fått overstått :)

Jeg er hjemme og har vært hjemme siden 2010. Har sykt barn og er alene kun noen timer om dagen.

Da spiser jeg lunsj, rydder og vasker og leser avisen. Plutselig er timene gått og jeg må hente storebror. Jeg liker å strikke, men det rekker jeg skjeldent på dagtid, blir en time når barna er i seng kanskje.

Har så lyst å lære meg å strikke/hekle! Skikkelig fint og tidsfordrivende.. Det har du faktisk helt rett i, å planlegge ønskelister og ikke minst skrive liste på julegaver til andre :D ikke dumt
Jeg kunne ikke hekle før. Satt meg ned å så på youtube:) lærte fort da:) jeg synes hekling er myye lettere enn strikking:) du kan jo begynne med et helt enkelt vognteppe:)

Back
Topp