Bkno1969272
Blir kjent med forumet
Hva gjør dere om dagene? Jeg ble 100% sykemeldt i to uker fra igår av pga ryggsmerter, men kjeder meg allerede hjemme! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjør ingenting!Men så er jeg veldig trøtt og sliten hele tiden, med bekkenløsning. Ser mye TV/serier, sover og rydder litt her og der når jeg orker.
Har vært sykemeldt i ni uker! :O Dagene går sakte og jeg savner å jobbe...
Huff, høres ikke godt ut! Glad jeg aldri er kvalm pga graviditeten! Skjønner at du er lei..Henger over doen eller ser slike hjernedøde komedier på tv![]()
Lei nå etter 15 uker og vet at jeg kommer ikke tilbake i jobb før permisjonen er slutt...
Savner jobb og kollegaer![]()
Hehe, kjenner meg igjen der bare med the walking dead! Så 4 sesonger på 3 uker, da var jeg også i jobb hahaVar sykemeldt tidligere i år, og så 6 sesonger av Sons of Anarchy på noen få uker.. Jeg var obsessed av Jax og Opie i ukesvis! Men det gav seg etter jeg blei bedre og begynte i jobb igjen! :-D
Hehe, kommer helt sikkert til å gjøre det selv! Dumt det er så mange dårlige programmer på formiddagenTilbringer en god del tid på bv![]()
Har tenkt å gå litt i skogen for å forberede ryggen, det var det eneste som kunne hjelpe meg sa legen!Ingenting fordi jeg klarte ikke å gjøre noe pga bekkenløsning og kvalme.
Hvis du er såppas oppegående at du klarer å gjøre noe, så kanskje noen enkle treningsøvelser som kan gjøre ryggen bedre? Gå tur i ulent terreng med gode joggesko? Dra å svømme i svømmehall?
Har så lyst å lære meg å strikke/hekle! Skikkelig fint og tidsfordrivende.. Det har du faktisk helt rett i, å planlegge ønskelister og ikke minst skrive liste på julegaver til andreJeg var sykemeldt nesten hele svangerskapet. Satt for det meste i sofaen og heklet, leste blader, surfet, så på serier eller på film![]()
Nå går det jo mot juletider også så du kan jo forberede mye , skrive ønskelister, handlelister etc![]()
Ja, planlegge julen og ikke minst julegaver hadde vært kanon å fått overståttSykemeldt for ryggen jeg og, det er så DRIT kjedelig! MEN har "trent" ryggen med to ekstremt enkle øvelser (burde ikke regnes som trening, men det hjelper..så det er trim) Også er det blitt mye hekling, sons of anarchy, turer ( veldig korte siden noe mer er døden for ryggen).
Du kan begynne og planlegge julen, nyttår og slik. Og få deg et solid opptreningsprogram for ryggen! Kom deg til fysio![]()
Jeg kunne ikke hekle før. Satt meg ned å så på youtubeHar så lyst å lære meg å strikke/hekle! Skikkelig fint og tidsfordrivende.. Det har du faktisk helt rett i, å planlegge ønskelister og ikke minst skrive liste på julegaver til andreikke dumt