Til dere som er spent på om jeg venter trillinger

Bareentil...

Flørter med forumet
Var på ul idag og fikk se 2 sprellende babyer. Alt så bra ut med de to, men den tredje har vi mistet. Fostersekken til den tredje er mye mindre og det var ikke tegn til liv i den.
Vi er trist over å ha mistet den ene, men overlykkelig over at det går bra med 2 :Heartred:Heartred
Håper bare at de klorer seg fast, for hun som tok ul var veldig negativ..

Begge tvillingene måler til uke 9+0 som stemmer med mens-termin.

20200127_153351.jpg

Gratulerer med tvillinger :Heartbigred

Var på ul idag og fikk se 2 sprellende babyer. Alt så bra ut med de to, men den tredje har vi mistet. Fostersekken til den tredje er mye mindre og det var ikke tegn til liv i den.
Vi er trist over å ha mistet den ene, men overlykkelig over at det går bra med 2 :Heartred:Heartred

Vis vedlegget 317749
Hvorfor var hun negativ om alt så bra ut med de to?:wideyed:

Gratulerer så mye! ❤️❤️
Jeg lurer også på hvorfor hun var så negativ, når begge to er like store og det var liv? Og når det stemmer med menstermin? Synes det var rart.

Gratulerer så mye :love7

Hvorfor var hun negativ om alt så bra ut med de to?:wideyed:

Gratulerer så mye! ❤️❤️
Jeg lurer også på hvorfor hun var så negativ, når begge to er like store og det var liv? Og når det stemmer med menstermin? Synes det var rart.

Fordi jeg er bare 9 uker og det var så stor sjangs for spontanabort, særlig siden det allerede var gått galt med tredje.. hun mente at livmoren ville støte ut alt siden en var abortert..

Jeg gikk ikke overens med henne, og har bytta til ei anna neste time :happy:

Fordi jeg er bare 9 uker og det var så stor sjangs for spontanabort, særlig siden det allerede var gått galt med tredje.. hun mente at livmoren ville støte ut alt siden en var abortert..

Bra du fikk bytta! Det virker jo som det skjer at mange mister en av to også, så hvorfor skulle det ikke gå bra. Krysser fingrene for at de to er like sprellende neste gang! Når har du time?

Oi, gratulerer med 2❤håper virkelig de klorer seg fast merkelig at hun begynte slik, har hørt det er no3 vanlig å miste en ved flerlingfødsler jeg. Men jeg vet ikke. Håper på det beste for dere

Sniker fra august.
Jeg har også vært på tidlig ultralyd, å der kunne en se to fosteranlegg, men kun en hvor det var noe i. Jeg har ikke blødd eller hatt noen symptomer på at noe skal gå galt med den som er igjen. Hun sa det var støtte sjans for at det gikk galt om de hadde delt sekk. Skal på ny UL på onsdag, å er så spent håper alt er bra.

Sniker (igjen:bag:)

Gratulerer så mye med tvillinger!! :Heartred:Heartred
Var gravid med eneggede i 2017 mistet ene i uke 6. Blødde i 2 dager, og ul i uke 8 viste en levende spire, og en tom fostersekk, samt litt rester og en blodansamling. Blødde litt etter ultralyden, men det fikk jeg beskjed om kunne skje pga blodansamlingen de så på ul. Tvillingen jeg mistet ble absorbert av kroppen. Oppfølgingen var en ul i uke 12 for å sjekke at den ikke lagde problem for den gjenværende tvillingen.
Den andre holdt til mål, uten komplikasjoner :)

Og fødte eneggede tvillinger i 2019. Møtte mye negativitet på sykehuset. Og de sa rett ut at sjansen for SA er høy og holder seg lenger ("forsvinner" ikke ved uke 12 som det gjør med enling.) Begge fikk dødsdommer underveis. Mye tøffe beskjeder, mye bekymringer.. Men det gikk bra til slutt med begge to, helt friske og fine :)

Lykke til med svangerskapet!! Heier på deg og begge spirene :Heartbigred

Gratulerer så masse med tvillinger :dummy::dummy: Håper alt går bra og at hun ultralyddama overdriver :Heartred

Sniker fra august.
Jeg har også vært på tidlig ultralyd, å der kunne en se to fosteranlegg, men kun en hvor det var noe i. Jeg har ikke blødd eller hatt noen symptomer på at noe skal gå galt med den som er igjen. Hun sa det var støtte sjans for at det gikk galt om de hadde delt sekk. Skal på ny UL på onsdag, å er så spent håper alt er bra.
Å oppdater gjerne når du har vært her. Lurer veldig på dette her også. Vi har sannsynligvis bare en der inne, men hadde blødning og husker legen nevnte at innimellom kunne det hende man mistet en tvilling. Hun sa ikke noe mer om det og det virket ikke som det var noe man skulle bekymre seg for mye for ift. den som er igjen. Hvor langt er du på vei? Lykke til!

Gratulerer :-)

Vis vedlegget 317749
Så godt å høre at det sto bra til med to!! <3 krysser fingrene for at det holder hele veien for oss begge :D

Å oppdater gjerne når du har vært her. Lurer veldig på dette her også. Vi har sannsynligvis bare en der inne, men hadde blødning og husker legen nevnte at innimellom kunne det hende man mistet en tvilling. Hun sa ikke noe mer om det og det virket ikke som det var noe man skulle bekymre seg for mye for ift. den som er igjen. Hvor langt er du på vei? Lykke til!
Hun mente at visst flere eller «alle» hadde tatt TUL hadde man sett ennå mer av det. Tolket det som at det var normalt at det kunne skje.
Er 11+1 i følge menstermin og 11+5 i følge TUL da i uke 8.

Back
Topp