Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor kjenner dere livmora nå? Og har dere fått noe mage??
Jeg har ikke fått noe særlig mage.. Liiiiiiiiten kul kanskje, og kjenner livmora noen cm under navle. Er andregangs, så trodde den skulle komme litt raskere denne gangen!
God morgen
Jeg er også andregangs, og 15 uker nå..
Kjenner ikke livmora selv nei, og har ikke fått mage enda. :/
Noen dager får jeg en dårlig følelse på at dette ikke har gått bra, så håper på å kjenne bevegelse snart! ^^
-og vist ikke så teller jeg ned til første jordmorkotroll om 12 dager, hvor jeg forhåpentligvis får høre noe vakkert <3
Jeg er 15 uker.. Føler jeg har fått litt mage ja, er ihvertfall mange rundt meg som kommenterer det.. Bevegelse kjenner jeg ikke så mye til enda, men har kjent litt innimellom.. Er litt usikker på hva jeg egentlig kjenner, så jeg bare håper og tror at det er bevegelse hehe
Jeg kjenner livmora godt, men hadde trodd at den skulle vært større nå siden det er nr to venter spent på bevegelser! Har kjent noen små luftbobler som kan være det.
Jeg er førstegangs,så vet ikke heelt om jeg klarer å kjenne livmora. Men tror den ligger ca midt mellom navlen og skambeinet nå.. Har fått ganske mye mage allerede syns jeg.. Så blir spennende å se hvor stor man blir etterhvert! Jeg innbiller meg også at jeg har såvidt begynt å kjenne litt liv.. kiler veldig masse i magen hvertfall
Jeg kjenner ikke livmora egentlig. Har heller ikke prøvd da, men har fått litt mage, og kjenner daglig liv. Nå skal det sies at jeg har to der inne da...
Jeg er førstegangs og jeg har absolutt fått kul. Har ikke mulighet til å få igjen knappen på noen av olabuksene mine. Men jeg har jo ikke peiling på livmor-kjenning så det vet jeg ikke hvordan jeg skal finne
Jeg er 17 uker, men kjenner ikke livmora. Hehe, vet ikke helt hvor jeg skal kjenne heller da
Magen har kommet for fullt, men vises best på kvelden når jeg er godt og oppblåst ;-)