Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Trist! Gode og onde dager har jo holdt på i 40 årMamma på heltid skrev:
*Julia89* skrev:Trist! Gode og onde dager har jo holdt på i 40 årMamma på heltid skrev:
Hehe, kanskje ikke så rart, mer langdreven serie skal du leite lenge etter! :-P
Kan jo se en episode, og se neste 14 dager etter, og likevel har de ikke kommet noe lengre :-P
Haha, ja det er faktisk så ille :p
Gode og onde dager så jeg en del på mens jeg gikk hjemme i permisjon.. nå har jeg jobbet i 3mnd, og bare fått sett en og annen episode innimellom, kanskje 3 stykker på 3mnd.. og jeg henger fortsatt med på hva som har skjedd, sånn grovt sett iallefall :o)
Nesten like ille som Sunset Beach, hvis noen husker den serien.. gikk for maaaaaange år siden på tv2..
Cici84 skrev:*Julia89* skrev:Trist! Gode og onde dager har jo holdt på i 40 årMamma på heltid skrev:
Hehe, kanskje ikke så rart, mer langdreven serie skal du leite lenge etter! :-P
Kan jo se en episode, og se neste 14 dager etter, og likevel har de ikke kommet noe lengre :-PHaha, ja det er faktisk så ille :p
Gode og onde dager så jeg en del på mens jeg gikk hjemme i permisjon.. nå har jeg jobbet i 3mnd, og bare fått sett en og annen episode innimellom, kanskje 3 stykker på 3mnd.. og jeg henger fortsatt med på hva som har skjedd, sånn grovt sett iallefall :o)Nesten like ille som Sunset Beach, hvis noen husker den serien.. gikk for maaaaaange år siden på tv2..