Til dere som er OTH fan

Beate1

Elsker forumet
går desverre mot en slutt :( blir å savne OTH :(   huff

Jepp, kun ett par episoder igjen...

...og så er det over? For alltid?????  emoticon

Jaa... *grin*

Han som spiller Nathan, sa i en artikkel at fansen kom til å bli veldig fornøyd med slutten, og skuespillerene sa seg ferdig med serien....

Kjenner jeg blir lei meg! :'(

Ååååååååeee!!!!!!!!!!!!! Pokker da!! ;-(

Syntes det er veldig trist, men litt greit også.. Kan liksom ikke bare spille videre på noe som ikke er noe... Er jo 8 sesonger, så nå når serien er ferdig kommer jeg til å kjøpe samleboksen som kommer etterhvert så kan man jo bare begynne forfra igjen... Har blitt et par timer frem til nå.. Serien var absolutt best i starten.. :)

Sensong 6 er uten tviiiil best! (syns jeg da ;)
Men  du har nok rett, det må jo slutte engang, dessverre... De har spilt i 8 hele år! Det er sykt lenge av livet deres altså... Fine menneskene <3

Buhu, 3 episoder igjen i følge tv.comemoticon
Samme med Greys.... :(

Mamma på heltid skrev:
Trist! Gode og onde dager har jo holdt på i 40 år emoticon

Ja, men det blir bare dårligere og dårligere :)

Mamma på heltid skrev:

Hehe, kanskje ikke så rart, mer langdreven serie skal du leite lenge etter! :-P
Kan jo se en episode, og se neste 14 dager etter, og likevel har de ikke kommet noe lengre :-P

*Julia89* skrev:
Mamma på heltid skrev:

Kan jo se en episode, og se neste 14 dager etter, og likevel har de ikke kommet noe lengre :-P

Haha, ja det er faktisk så ille :p
Gode og onde dager så jeg en del på mens jeg gikk hjemme i permisjon.. nå har jeg jobbet i 3mnd, og bare fått sett en og annen episode innimellom, kanskje 3 stykker på 3mnd.. og jeg henger fortsatt med på hva som har skjedd, sånn grovt sett iallefall :o)

Nesten like ille som Sunset Beach, hvis noen husker den serien.. gikk for maaaaaange år siden på tv2..

Cici84 skrev:
*Julia89* skrev:
Mamma på heltid skrev:

Haha, ja det er faktisk så ille :p
Gode og onde dager så jeg en del på mens jeg gikk hjemme i permisjon.. nå har jeg jobbet i 3mnd, og bare fått sett en og annen episode innimellom, kanskje 3 stykker på 3mnd.. og jeg henger fortsatt med på hva som har skjedd, sånn grovt sett iallefall :o)

Nesten like ille som Sunset Beach, hvis noen husker den serien.. gikk for maaaaaange år siden på tv2..

Ja ikke sant! ;-P

Åh, den følte jeg også med på!! Haha, husker nesten ingenting av den serien nå! Den var også veldig laaaaaaaaaang ja.. :)

eg leste på cw at det kommer sesong 9. tror det bare er sesong slutt nå. komme tilbake i 2012

Jeeii!! Da kommer det vel en samleboks etterhvert da! Den skal jeg ha! Hihi

Back
Topp