Til dere som er kvalm..

Startet her rundt 6+0.. Uka før sa jeg at jeg gledet meg - DET angrer jeg på nå! haha

Jeg husker ikke helt når det startet sist, men husker at jeg kastet opp hver dag i 15 uker. Denne gangen er jeg kkke noe kvalm, så sitter og venter på det samme!

Jeg var sykemeldt fra uke 7 til uke 12 sist.. Er nå i uke 5 og venter me skrekk.... Passer UTROLIG dårlig å bli sykemeldt nå! Men alle svangerskap er jo forskjellig sier dem.. så man kan jo håpe..men jeg har en dårlig følelse på at det blir noe av det samme nå

Jeg har vært kvalm siden 4+0. Ingen oppkast. Jeg var ikke kvalm i de to tidligere svangerskapene mine..Så dette er nytt for meg..

Sist starta den i uke 6. Nå er jeg 4+4 så har noen gode dager igjen om det blir som forrige gang. Spiser meg opp siden jeg vet hva som venter meg.

Litt småkvalm innimellom fra 4+0, men ikke noe nevneverdig plagsomt. Vært veldig kvalm fra 6+0. Er 7+1 nå og kjenner at det er like før jeg er igang med oppkast også.. Forrige svangerskap kastet jeg opp fra uke 7 til 20, og var kvalm frem til ca uke 32. Så spent på fortsettelsen :p

Her startet det smått i uke 4+ og har gradvis bygget seg opp. Er nå 5+5 og sto igår på flyplass parkeringen og kastet opp frokosten[emoji17] får voldsomme kvalmebyger innimellom, og vet av erfaring at disse vil bygge seg opp se neste ukene mot et nivå det all mat kommer opp i uke 8-9 jeg gruer meg, vet at jeg blir en elendig mamma til de andre ungene i ukene som kommer[emoji17]

Vært uggen/småkvalm siden 2-3dpo denne gangen, men ingen ekstremkvalme heldigvis [emoji4] De to gangene jeg har vært utrolig kvalm har det begynt 6+5 og 6+0, og spyinga en knapp uke senere

Startet 5+0 her. Forrige graviditet varte det i 6 mnd.... :hungover:

5+5 startet det. Blir bare værre og værre syns jeg. Dauer hvis dette skal vare i 5 uker til. Er 7+1 nå......

4+ kom det sånn smått. Men ikke så ille.
Er nå 5+2 og i dag har det vært ILLE! Vanskelig å holde skjult på jobb ja. Men heldigvis værst på ettermiddag kveld.

Her kom kvalmen for fullt 5+6 denne gangen. Husker ikke helt når det kom i forrige svangerskap, men tror det var rundt uke 6-7, holdt derimot på med kvalmen frem til uke 16 :(

Første dag jeg våkner med veldig lite kvalme! Ikke turt å stå opp enda samtidig litt skummelt hvis kvalmen har gidd seg allerede. Men føler den ligger laternt å venter....

Ikke noe kvalm sist svangerskap men denne gangen er jeg skikkelig kvalm og har vært det siden midten av uke 5.

Kom for fult 5+6.... kvalm gjennom hele dagen og brekke meg av ekle ting. I morges er første gang eg har kasta opp. Men kveldene er værst. Legge meg tidlig så slepp unna det værste

Back
Topp