Til dere som er hjemmeværende husmødre(link)

Hønepønemamma

Forumet er livet
Føler dere at dette stemmer??

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article3985744.ece

Jeg må si meg ganske enig i dette som står skrevet og syns det er rimelig synd men
ok alle er vi forskjellige og takk gud for det. Og jeg er iallefall ingen latsabb for jobber
50% kveld og litt helg og er så takknemlig for hver dag jeg får tilbringe hjemme med
minsten(gjorde det samme med de 2 andre og)

Ja, det er ikke tatt ut fra intet iallefall.[;)]

det stemme jo ganske bra i grunn.. mamma å pappa er som regel det beste til å se barnets behov. pedagogen er jo der minimalt lite.. er ungjenter som sitter der med barna. mamma var hjemme med oss, å ej kunne mye mer enn mange andre som hadde gått på barnehagen da vi begynnte på skolen!

å etter ej begynnte å jobbe igjen føler ej, ej har mye mer energi. sambo mente på at det kom til å være kjempe tungt å skulle jobbe. vel han vet ikke hva han prater om, alt som skal gjøres i huset iløpe av dagen er en god del!!!!! så skal barna aktiviseres med forskjellig. er jo ikke bare å sette på tven å leite frem litt leiker, slik sambo er litt flink til...

Folk får mene hva de vil, men jeg vet at min Tiril har det fortsatt best sammen med meg. Og hun skal ikke inn i barnehage før i august. Forhåpentligvis korte dager, og da for hennes skyld.. fordi hun etterhvert trenger mer stimuli (ser jeg!!) . Er ikke no fan av ettåringer i barnehage. Må man så må man, men jeg er veldig glad vi slapp. Jeg syns det er helt greit at hun er mammadalt [:)].

Vi slenger jo ikke hjemme heller. Er gjerne 2-3 dager i åpen barnehage eller sammen med andre barn hver uke. Jeg har tiden til å lage middag fra bunnen til oss alle hver dag. Ingen stress med husarbeid, for jeg har tiden. Vi koser oss, og hun har det aller best hjemme sammen med mamman sin. Ihvertfall når de er så små.

Back
Topp