Til dere som er gravide igjen!

LuringNr3

Gift med forumet
Jeg håper dere vet at vi andre forventer å få oppdateringer om når dere har vært på UL og slike ting! : D Kjønn, ny termin og sååå kjekt det hadde vært å få sett bilder!

Ahhh, gleder meg bare til neste gang selv, jeg.... 
 
Eg skal på UL i morra:)
så gøy at dokke vil vite!

skal oppdatere ja! kanskje legge inn et aldri så lite mage-bilde også om eg får det til :)
 


CrazyBeautiful skrev:
Ja, selvfølgelig vil vi vite det og ta del i gleden deres. emoticon Hva tror du selv, klypa?


An en eller grunn er eg rimelig sikker på at det er en liten gutteramp inni der:)
men kan eg komme med en teit innrømmelse??
isteden for å bli glad uansett.. så har eg en følelse over at eg kommer til å bli litt lei meg uansett...
tenker at det hadde vert så stas med ei lita søster til Maria! Eg har så utrolig godt forhold til mi søster og vil gjerne at de skal få de samme tette forholdet, i og med at de blir like tett i alder også. + alt det praktiske med leiker, kler utstyr osv der de meste er rosa og lilla :)
men så hadde det vert så innmari koselig med en liten gutt også! har så lyst på en liten ramp eg kan kalle opp etter pappa. og siden eg egentlig ikkje har tenkt meg meir enn 2 barn hadde det jo vert kjekt med en av kver :)
så eg gruer meg nesten litt til å få vite det.. for da "mister" eg liksom det eine alternativet.. høres det heilt håplaust teit ut??
 
Jeg prøvde å oppdatere litt på HF jeg, men virket ikke som folk var så interesserte så da har jeg ikke orket å oppdatere noe særlig, egentlig.
Men jeg syns selvfølgelig det er gøy å fortelle dere ting, så om dere vil vite, så skal jeg med glede fortelle :)
 
skal gjere det etterkvart vekene går opp  skal på tidlig ul neste fred :) men dinna gangen vil vi ikkje vite kjønn da. Men så kvalm som ej e dinna gangen her trur ej det må være ei jente. +at ej he fått kul på magen alt, like stor som da ej va 16-17 veke på vei med fredrik. Sa te legen ej trur de e tvillinga inni der ;) termin e hittil 6 April :)
 


sjukesøster skrev:
skal gjere det etterkvart vekene går opp  skal på tidlig ul neste fred :) men dinna gangen vil vi ikkje vite kjønn da. Men så kvalm som ej e dinna gangen her trur ej det må være ei jente. +at ej he fått kul på magen alt, like stor som da ej va 16-17 veke på vei med fredrik. Sa te legen ej trur de e tvillinga inni der ;) termin e hittil 6 April :)


Sjukis: har dokke tvillinger i slekta eller??
 
ja, på farmor si sie :)
 


sjukesøster skrev:
ja, på farmor si sie :)


Ka du tenker om  det da?? må holde oss oppdatert!
 
veit ikkje heilt, tenke det som masse arb. Etter Fredrik hadde kolikk i 3,5mnd så he ej tenkt kor godt det skal bli med neste baby som evt ikkje får det. Der en får en meir rolig "kose" start. Men med 2 mista en kanskje den igjen. Håpe der bare e en, men e der 2 e begge like velkommen :) I dag ekje det meir et embryo men ett foster <3
 
i går var jeg i uke 31, er ikke så lenge igjen nå..

Har kun vert på første ul, og jordmora sier at hun trodde det var ei jente men var ikke 100%. Men alle sier at jeg har guttemage, til og med jordmora jeg går til kontroll hos syns det ser ut som guttemage..

Men det er det samme for oss.. Kjekt om det blir gutt siden vi ikke har det, og blir det jente så har vi allt vi trenger. er jo litt kjekt å kunne ta frem alle små søte babyklærna til Bella som nesten ikke er brukt.. ^_^ Dem vokser så fort ut av dem.. :P

Jeg tror vi har bestemt oss får navn også, blir det jente så er det Fiona og blir det gutt er det en Phillip.. =)

Gleder meg til å være ferdig med å være gravid jeg! Er lei allerede.. :S Men tror det er fordi jeg føler jeg akkurat har vert gravid.. :P Skall bli mer kjekt å møte lille nurke heller. ^_^
 
Klypa: Synes ikkje det høres teit ut i det hele tatt eg, er på en måte positivt for du ønsker deg veldig begge deler. Også er det jo absolutt noe med den spenningen og ikkje vite =)
Men hvordan gikk det UL??? Er kjempe spent!!!
 
Hahah, klypa : jeg vet hva du mener.. jeg hadde en drøm om at jeg hadde en gutt i magen og jeg ble helt fra meg. hehe.. men det er ikke sånn jeg tenker egentlig.. samme hva som kommer men kjekt med tette søstre ja :) jeg har også det og det er suuupert, vi fikk baby med 1 års mellomrom :=) så det er ikke teit i det hele tatt, selvfølgelig blir man glad uansett så lenge det er friskt :) 
Åssen gikk det på UL??? jeg er døds spent.. blei såååå glad når jeg leste at denne tråden va fra torsdag :D hehe.. 

Og jeg vil gjerne vite hvordan det går med dere alle :D magebilder er ett MUST :D hihih.. 
Fiona & phillip var kjempe fine navn :) du har sååå nydelig mage :) 
 
Back
Topp