Til dere som er gift / forlovet

kakkeline

Gift med forumet
hvor lenge hadde dere hvert sammen før dere forlovet dere??
og hvor langt tid etter at dere forlova dere giftet dere dere??

takker for svar

Sammen i 5 måneder før vi forlovet oss, og gifta oss etter et år og en mnd! [:D] Fem år siden nå!

Forlovet oss 2 år og nesten 2 mnd etter vi ble sammen, og giftet oss borgerlig året etter (vi var begge 21 år da).
Skal ha kirkelig velsignelse i år [:)]

vi var sammen et halvt år før vi forlovet oss.. og så gifta vi oss året etter, så da hadde vi vært sammen et og et halvt år når vi gifta oss[:)] helt flott..[:D]

Vi hadde vært sammen i nesten to år når vi forlova oss..
har vært forlova i snart tre år, men ikke planer om å gifte oss riktig enda. om et par år kanskje.. [:)][:D]

Var sammen et halvt år før vi forlovet oss, og giftet oss etter tre år.

var sammen 1,5 år før vi forlovet oss,,, gifter oss 2,5 år etter vi forlovet oss..

Sammen fem år da vi forlovet oss. Gifter oss i juli 2008 og da blir det to år etter [:)] 

Vi ble sammen i slutten av september 2004, forlovet oss 15 juli 2005 og gifter oss 5 juni 2010[:D]

forlova oss etter å ha vert sammen i 3.5 år

gifta oss for ei uke siden(15 mars) å 30 mars er det 5 år siden vi forlova oss.

så gifta oss 8,5 år etter vi blei i lag

vi har vært sammen i 7 år har lyst å gifte meg men virker litt skummelt[&:]

ble ting andreledes etter dere giftet dere? hva?

sammen i 2 år og 4 mnd før vi forlova oss.. har nå vært sammen i 4 år og 8 mnd, og har enda ikke gifta oss[8|]  tenker litt på neste år,.,

vi hadde vært sammen i 1 år før vi forlova oss,og vi gifta oss når vi hadde vært sammen i 4 år.

Forlova oss ca. halvvannet år etter vi ble sammen [:)]

Var sammen i 2 uker før vi forlovet oss. Giftet oss etter 3 mnd. Men jeg traff han da jeg var 17 år og jeg var 20 da vi gitet oss.

Vi var samboere i nesten 8 år før vi giftet oss. Forlovet oss ikke, fra han fridde til vi giftet oss gikk det under 1 år[:)]

vi hadde vært sammen i 3 år da vi forlovet oss. og har vært forlovet i 1 år nå[:)] men blir ikke bryllup enda,vi har kjøpt nytt hus,ny bil og fått barn ..og bryllup er dyrt... vil jo ha kirkebryllup med hvit kjole og hele pakken når vi slår til.det haster ikke,vi elsker hverandre og det er det som betyr mest. at vi alle har det godt[:)]

vi forlovet oss på 3,5 års dagen vår og har vært forlovet i 5,5 år og har ikke noen direkte plana om å gifte oss enda... treig mann[:D]

Vi møtte hverandre desmber 2000 og forlovet oss i februar 2001...så hadde ikke vært sammen mer enn 2,5 mnd, var forlovet en stund siden jeg ville føde og bli "normal" igjen før jeg giftet meg, så giftet oss ikke før juni 2002....har nå vært gift i 5,5 år...og venter barn nr 3...[:D]

Back
Topp