Til dere som drømmer mye

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Sjekk ut denne siden:

www.droemmetydning.com

Gå inn på drømmesymboler. Der er det listet opp over 3000 forskjellige ting, og hva det betyr dersom man drømmer om dette [:)]

Drømmer du f.eks. at du er:

Gravid
Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig. Drømmen kan alternativt bety at du kan bli misfornøyd med en mann. Hvis du i virkeligheten er gravid betyr denne drømmen at alt vil gå bra. Hvis du er en mann, er drømmer om dette en advarsel mot kortvarige forhold.

Fødsel : Er du en kvinne bør du ta en graviditetstest, eller så er det en advarsel om å være forsiktig så du ikke blir gravid hvis du ikke ønsker det. En fødsel kan også bety en ny start i livet eller gode nyheter. Dette er en drøm om skjulte ønsker eller frykt hvis drømmeren er gravid. Hvis fødselen har noen forbindelse med dyr, betyr dette at noen som motarbeider deg vil bli slått.

Hihi [:D]

Morsomt med sånn drømmetyding[:)]
Jeg er en av dem som kan drømme de rareste ting, og noen av de aller sykeste drømmene tror jeg ikke  jeg vil vite hva betyr, hehe...

ORIGINAL: FrkPedersen

Jeg er en av dem som kan drømme de rareste ting, og noen av de aller sykeste drømmene tror jeg ikke  jeg vil vite hva betyr, hehe...

Signerer denne! Drømmer ofte svidde ting.. Lurer på hvordan det blir når jeg blir gravid. HAr hørt at man drømmer rart da. Blir det enda verre?!? Hjelp, sier jeg da! [&:]

ORIGINAL: lollo83

ORIGINAL: FrkPedersen

Signerer denne! Drømmer ofte svidde ting.. Lurer på hvordan det blir når jeg blir gravid. HAr hørt at man drømmer rart da. Blir det enda verre?!? Hjelp, sier jeg da! [&:]

Haha, har også hørt det. Gruer meg allerede[;)] Tror jeg skal ha en skrivebok liggende på nattbordet så jeg kan skrive ned alle de psykedeliske drømmene..!

Back
Topp