Til dere som bruker.. eller har brukt Stop 24

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Fikk ikke helt med meg på apoteket.. og det står heller ikke så mye på tuben..

Men står at best effekt er å ta den på på kvelden.. og hun på apoteket sa at den ikke skal vaskes av..

Vil det da si at jeg ikke kan dusje om morningen? Jeg liker best å dusje om morningen..

Går det feks ann at jeg vasker meg/dusjer om kvelden.. tar på kremen.. sover.. dusjer på morningen.. så tar på en deodorant? Eller skal man ikke bruke deodorant? Skal den ikke vaskes av om morningen? Noen som vet?

Jeg har brukt den som vanlig deo, dusjer jeg på kvelden tar jeg på da, dusjer jeg på morgenen tar jeg på da.
Saken er bare det at den helst skal ha noen timer på seg til å virke før du er aktiv, siden den hemmer svettekjertlene.. :) Så det beste er nok å ta på om kvelden, og dusjer du på morgenen så tar på på igjen da. 
Er det krem eller roll-on du har kjøpt?

Vipsis skrev:
Jeg har brukt den som vanlig deo, dusjer jeg på kvelden tar jeg på da, dusjer jeg på morgenen tar jeg på da.
Saken er bare det at den helst skal ha noen timer på seg til å virke før du er aktiv, siden den hemmer svettekjertlene.. :) Så det beste er nok å ta på om kvelden, og dusjer du på morgenen så tar på på igjen da. 
Er det krem eller roll-on du har kjøpt?

Jeg dusjer hver morgen.. så jeg skal bare ta den på da som en deodorant? Tar det lang tid før den tørker? Tenker på sånn å ta på klær.. må jeg vente en god stund før jeg tar på? Lukter den godt nok da? Som en deo?

Jeg har kjøpt kremen.. fikk beskjed om at den er mildere mot huden.. enn rollon..selv om det er det samme i den..

Jeg har 2 ganger nå prøvd Aco 72 timer.. og FY den var jævelig å ha på seg!! Fått masse rødt utslett under armene.. sår og jævlig.. Så håper Stop 24 er mildere mot huden min..

Men skal jeg altså ta den på 2 ganger da? Både kveld og morgen?

Gollemor skrev:
Jeg bruker den hver morgen, og etter hver dusj.

Hvor lenge etter kan du ta på klær da? Tenker på sånn med tanke på tørketid? Den andre jeg brukte.. 72 timers.. den skulle tas på på kvelden.. og det var mye pga at den ikke skulle sette merker på klær også.. og i tillegg så brukte den sikkert lang tid på å feste seg..

Ser ut som om de fleste av dere bruker den feil. Vask deg under armene og ta den på om kvelden før du legger deg! På morgenen skal du dusje/vaske deg under armene, og påføre vanlig deodorant. Veldig dumt at det ikke står på tuben hvordan det skal brukes!

Henta fra hjemmesida til produsenten:
"Påfør STOP 24 på tørr hud om kvelden, slik at den bruker natten på å virke. Effekten blir ikke nedsatt ved dusjing eller bading morgenen etter. Best effekt oppnås etter 4-5 dagers bruk. Ikke påfør STOP 24 på sår og ømfintlig hud. Vi anbefaler at produktet vaskes bort neste morgen, før man påfører vanlig deodorant eller andre kroppspleieprodukter.
Ved behov for rask effekt, anbefales bruk av STOP 24 Spray som trekker fort inn i huden."

mammatileijente skrev:

Gollemor skrev:
Jeg bruker den hver morgen, og etter hver dusj.

Hvor lenge etter kan du ta på klær da? Tenker på sånn med tanke på tørketid? Den andre jeg brukte.. 72 timers.. den skulle tas på på kvelden.. og det var mye pga at den ikke skulle sette merker på klær også.. og i tillegg så brukte den sikkert lang tid på å feste seg..

Den tørker ganske fort. Men jeg venter sikkert ikke lenge nok. Et par tre minutter, kanskje.

Nawroz skrev:
Ser ut som om de fleste av dere bruker den feil. Vask deg under armene og ta den på om kvelden før du legger deg! På morgenen skal du dusje/vaske deg under armene, og påføre vanlig deodorant. Veldig dumt at det ikke står på tuben hvordan det skal brukes!

"Påfør STOP 24 på tørr hud om kvelden, slik at den bruker natten på å virke. Effekten blir ikke nedsatt ved dusjing eller bading morgenen etter. Best effekt oppnås etter 4-5 dagers bruk. Ikke påfør STOP 24 på sår og ømfintlig hud. Vi anbefaler at produktet vaskes bort neste morgen, før man påfører vanlig deodorant eller andre kroppspleieprodukter.
Ved behov for rask effekt, anbefales bruk av STOP 24 Spray som trekker fort inn i huden."

Tuuuuuuuusen takk;) Da var det som jeg tenkte;) Og ja, skikkelig dårlig at dette ikke står på produktet.. eneste som står der er: Best effekt om du påfører om kvelden.. også står det nevnt at best effekt oppnås etter 4-5 dagers bruk.. Thats it

*Marianne83*2+1 skrev:
prøvde den for noen år siden, bare et lite tips, ikke ta den på rett etter barbering ;)

Skal ikke gjøre det nei;)

Og kjenner jeg gruer meg til å prøve den.. i og med at den jeg har brukt til nå har tørket inn huden under armen.. gitt sår og er rimelig vond..

Så nå skla jeg ta på en allergi krem til jeg er fin under armene igjen.. så skla jeg prøve den stop 24.. men kjenner allerede nå at jeg gruer meg.. hehe

mammatileijente skrev:

Nawroz skrev:

Tuuuuuuuusen takk;) Da var det som jeg tenkte;) Og ja, skikkelig dårlig at dette ikke står på produktet.. eneste som står der er: Best effekt om du påfører om kvelden.. også står det nevnt at best effekt oppnås etter 4-5 dagers bruk.. Thats it

Ja, vet! Kjempedårlig. Hadde ikke tatt så mye større plass med: "Påføres om kvelden, vaskes bort om morgenen. Påfør da vanlig deodorant. Best effekt oppnås etter 4-5 dagers bruk."  Latskap fra produsentens side! Men veldig bra produkt da :)

Synest ikke den stop24 funket så bra jeg.. Synest aliminiusmklorid er mye bedre !  Kan gå i 3-4-5 dager uten og bruke deo, og være helt tørr under henda og ikke noe svettelukt heller ! 

Forøvrig så barberer jeg meg under armene om morgenen, og da gjør det ikke vondt om kvelden når jeg påfører stop24  Tørker ikke ut armhulene heller, for min del i allefall. Håper den er like snill mot huden din ;)

MsMongo skrev:
Synest ikke den stop24 funket så bra jeg.. Synest aliminiusmklorid er mye bedre !  Kan gå i 3-4-5 dager uten og bruke deo, og være helt tørr under henda og ikke noe svettelukt heller ! 

Den tror jeg hun på apoteket nevnte for meg.. men at hun var litt redd for at den var litt sterk for meg.... i og med at jeg ikke tålte Aco sin 72 timers antiperspirant deo..

Føler du at den aliminiumsklodiden er mye sterkere enn Stop 24?

Nawroz skrev:
Forøvrig så barberer jeg meg under armene om morgenen, og da gjør det ikke vondt om kvelden når jeg påfører stop24  Tørker ikke ut armhulene heller, for min del i allefall. Håper den er like snill mot huden din ;)

håper virkelig jeg også;) Så synd at jeg ikke tålte den til Aco.. for var sååå deilig å ikke svette.. man var tørr og fin hele tiden! Og nå er jeg så redd for at den Stop 24 også skal være for sterk for huden min.. får krysse fingrene;)

Ser MsMongo ikke er fornøyd med Stop 24.. er du det? Føler du at den gir full effekt? Svetter ikke i det hele tatt?

Back
Topp