Til dere pco damer

*Laila*

Forumet er livet
                                   Er dere plaget med hårvekst på kroppen?
Jeg er så plaget med masse svart hår på beina og i ansiktet,at jeg blir gal[:-][&o]leggene barberer jeg bare,men synes det er lite feminint i ansiktet da...Noen tips?[:)]

jepp[:'(]

alltid hatt det. på beina og armene, ble mobbet npr eg var liten, gikk alltid med bukse og genser om sommeren..... så ble eg jaggu mobbet for det og. eg barberte beina OG armene på banreskolen og har gjort det siden[&:]
etter eg sluttet på p pillene for mange år siden er disse ekkle hårene kommet på halsen min også[:(] ikke noe kjekt. går til hudpleien og fjerner de av og til.......

ORIGINAL: Muppa

Jeg har heldighvis ikke så mye mørk hårvekst, men barberer armer og bein. Følte det hjalp litt med metformin. Men ble verre etter svangerskapet [:'(]
Har desverre ikke så mange råd på det, er rett og slett en skikkelig flau plage.
Verste med pcos er kvisene synes jeg da, skulle sett meg under svangerskap, så ut som jeg hadde røde hunder....off.

eg og syntes det hjalp med metforminen. men i svangerskapet gikk det bra helt te eg kom på slutten,følte det kom mere då.....men kviser har eg ikke vært plaget med før NOOOOOOOOOOOOOOO[:'(]ser jo ikke ut i måneskinn. masse masse masse på haken, og litt ned på brystkasse.
og har fått en i ØRE mitt[:'(][:'(][:'(][:'(][:(] og den e vond,men kan ikke helt finne ut kor den sitter for alt e vondt i øret[:'(]

gleder meg te eg e ferdig med pumpingen så eg kan få begynne på metformin igjen[:)] eg elsker metforminen eg hihi[:D]

Har mye hår på beina spesielt, armene er ikke så ikke....
Men på overleppa, haka og under haka er det værste syns jeg. Kan jo ikke bare barbere det bort heller... Det er skikkelig irriterende. Jeg napper de hårene under haka, og barberer beina, men ellers får de bare være....

Back
Topp