Til dere nye her!

Koslig er det her ja...Stort sett![;)]
Bare man er saklig til tider,og kan overse små ting...

He he , ja det er visst full fart her..[:D]

ORIGINAL: lingua

føler dere en hyggelig velkomst her inne?? [8|]

Ja - gjør ikke du?

Jeg syns det virker som noen er ute etter bråk ja!!!

Og hun ene innrømte det jo i går, hun skulle bare teste om det var noen kranglefanter som bet på... er det mulig???

eg lika meg her eg,mn må sai eg likte isje kranglinga,men eg lot bare ver å blanda meg inn i dæ så dæ gjekk bra dæ au[;)]

liker meg godt her inne jeg.[:)]
har vært en del krangling, men overser det aller meste.

Tja...er her ikke hver dag lenger -ikke mye nytt som regel![8|]
Men gjør som jeg sier andre bør gjøre, leser kun det jeg har interesse av!!![;)]
Koslig å se deg her igjen da,håper du fortsetter å titte innom...
Åssen er formen om dagen da!?

ORIGINAL: nettemor

Jeg syns det virker som noen er ute etter bråk ja!!!

Og hun ene innrømte det jo i går, hun skulle bare teste om det var noen kranglefanter som bet på... er det mulig???

Enig med du!

Bra dem dytter ifra seg![;)]
Er jo herlig da...
Jupp,er nok normalt å føle seg en form for øm på innsiden ja.
Er jo ikke vane med ben og armer som dytter fra seg der inne,også kommer det nok også en del med at det strekker og vier seg ut for at den lille skal få plass!

Nei den velkomsten jeg fikk nå etter å ha vært borte en stund, var ikke særlig du!

kjempekos her vettu [:D][:D]
Hva for en velkomst fikk du da lighter?

jeg stortives her inne jeg... velkommen til alle nye som ikke kommer hit for og bevise at vi nadre blir sinte eller som bare vil lage bråk ...

Kan jeg spørre??
Hvem innrømmet at hun var kun ute etter å se om det var noen kranglefanter her???

Jeg og trives veldig godt her... er selskap når man går hjemme og traver. Selv om kjærsten blir litt oppgitt til tider over at jeg er her en del.... skjønner ikke hvorfor [8D]

ORIGINAL: jannicke T

Selv om kjærsten blir litt oppgitt til tider over at jeg er her en del.... skjønner ikke hvorfor [8D]

He he har det samme "problemet"... Tror han er LITT lei babyverden.. Hi hi [:D]

Back
Topp