MaritS Glad i forumet 19 Jan 2011 #1 Måå bare anbefale! Chasm Dette er bandet til min svigerbror! De er blitt veldig populære i lokalmiljøet her! Skal spille konsert i oslo på fredag! Jeg bare elsker musikken!!!
Måå bare anbefale! Chasm Dette er bandet til min svigerbror! De er blitt veldig populære i lokalmiljøet her! Skal spille konsert i oslo på fredag! Jeg bare elsker musikken!!!
Lykkeliten_84 Forumet er livet VIP 19 Jan 2011 #3 Hva slags musikk er det, altså kategori [8D] Jeg hører for det meste på metal, men ikke kun det [8D]
MaritS Glad i forumet 19 Jan 2011 #4 hmm, hva skal jeg si. Har du hørt Mew? Kan vel si det er som en slags blanding av Mew, Coldplay... Vet ikke helt, vanskelig å si! Du må bare høre :D
hmm, hva skal jeg si. Har du hørt Mew? Kan vel si det er som en slags blanding av Mew, Coldplay... Vet ikke helt, vanskelig å si! Du må bare høre :D
MaritS Glad i forumet 19 Jan 2011 #7 Canine Revelation er min favoritt :) Den er bare nyydelig! Flott å høre dere likte det :) Flinke gutter!
Canine Revelation er min favoritt :) Den er bare nyydelig! Flott å høre dere likte det :) Flinke gutter!