Til dere menopur brukere, ett spm

Kanskje snart?

Elsker forumet
Hvordan aapner dere ampullene med blandeveske? Altsaa, jeg skjoenner at man "knekker av" toppen paa ampullen, men hos meg knuser de i fingrene mine..Hva gjoer jeg galt?? Blir litt desperat her. Lot mannen min proeve igaar for aa se om han klarte det uten aa knuse noe, men det gikk ikke [8|]

hehehe tro meg det gjorde jeg og maaaange ganger, til jeg fant ut en måte...fikk du ikke kanylleknekker??eller så tar du papir rundt tuppen(så man ikke får glass i seg om den knuses)hold bare litt lengre ned enn på tuppen av glasset, så knekker du rett av uten å klipe så mye, trenger ikke å bruke makt, bare bryt av...jeg knuste mange glass og var sååå fortvilt...men det var di første dagene da...

ORIGINAL: siwro

hehehe tro meg det gjorde jeg og maaaange ganger, til jeg fant ut en måte...fikk du ikke kanylleknekker??eller så tar du papir rundt tuppen(så man ikke får glass i seg om den knuses)hold bare litt lengre ned enn på tuppen av glasset, så knekker du rett av uten å klipe så mye, trenger ikke å bruke makt, bare bryt av...jeg knuste mange glass og var sååå fortvilt...men det var di første dagene da...

OK saa ikke jeg som gjoer noe galt altsaa[8|] Ble saa fortvilt fordi jeg ikke hadde problemer med de andre ampullene for de andre sproytene jeg tar.. Maa vel "oeve" mer kanskje... Huff ikke lett dette.>Var mye lettere sist gang med penn..

neida ikke noe galt å gjøre, tror bare vi er for sterke...men ta nå papir på tuppen så du ikke skjærer deg, og ikke knekk altforlangt ned, TROR det er for vi holder for langt ned og bryter for mye...lykke til...øvelse jør mester[:D]

Da er jeg svak, jeg har ikke ødelagt noen glass enda [8D]

Det er lett syns jeg, les bruksanvisningen og bruk sånn plastikkting som følger med å så vidt knekk fra deg, så går det fint! [:)]

Hmm har ikke faatt noen plastdings.. Og bruksanvisninga er ikke paa norsk (eller engelsk for den saks skyld) Men spurte en venninne som er jordmor om raad, og etter det gikk det gitt.. [:D]

Back
Topp