Til dere med varme babyer og bilstol

Hahaha, takk for den! Der skjønte jeg hva det var vi hadde liggende :D Lå en slik i en pose med leker vi hadde arvet, og har ikke funnet ut hva det var. :p Må kanskje prøve, han er jo bestandig så svett på ryggen.

Men hvilken størrelse kjøper dere? Har tenkt til å bruke babysetet en måned til, men det er litt kort tid for å investere i matte kanskje [emoji14] eller går det an å bruke babystørrelsen i neste sete?

Ja har sett de der, mulig vi må prøve det vi og :) Det funker bra altså?

Vil ikke si at den er fantastisk, men den fungerer bedre enn om jeg ikke har den [emoji4] Bilstolen ble liksom så rar hos oss etter at jeg tok ut ekstraputene, så her synes jeg den uansett fungerer som et fint sitteunderlag [emoji6]

Men hvilken størrelse kjøper dere? Har tenkt til å bruke babysetet en måned til, men det er litt kort tid for å investere i matte kanskje [emoji14] eller går det an å bruke babystørrelsen i neste sete?

Jeg kjøpte den til bilstolen. Litt usikker på om den passer til neste størrelse. Men da tror jeg evt problemet blir at babyen er for lang, kontra at den nye bilstolen blir for stor.

Vil ikke si at den er fantastisk, men den fungerer bedre enn om jeg ikke har den [emoji4] Bilstolen ble liksom så rar hos oss etter at jeg tok ut ekstraputene, så her synes jeg den uansett fungerer som et fint sitteunderlag [emoji6]
Ja ikke sant, sikkert fin å sitte på. Vi sKal kjøre en del i sommer, så kanskje en lur investering :)

Har akkurat montert den. Har vært drittvær i det siste, så jeg har ikke fått ut fingeren før nå. Skal gi rapport :)

Denne synes jeg er genial: http://www.jollyroom.no/varemerker/aeromoov [emoji16] Min holdt på å koke i bilstolen på de varmeste dagene, men med denne virker det å være litt bedre for han [emoji4]

Har nettopp sett på liknende til sportsdelen av vogna vår, men denne er det nok enda mer behov for! [emoji1362] Tutta blir alltid fryktelig svett på ryggen i bilstol, selv om jeg ikke nødvendigvis kjenner det foran på henne [emoji15]

Jeg kjøpte den som passer stol nr 2:) bruker i maxi cosi:)

Back
Topp