Til dere med tidligere svangerskap

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Dere som har vært gravide før er formen og symptomene vært forskjellige om det har vært gutt eller jente? Feks mer trøtt/kvalm hvis det har vært en jente?

Jeg merket ikke forskjell på mine 3 forrige graviditeter. Har en jente og to gutter. Nå på fjerde graviditet er jeg ikke kvalm i det hele tatt, slik jeg var med de andre. Kun trett, øm i puppen og "menssmerter" foreløpig. Håper kvalmen ikke kommer....

Jeg fikk jente sist. Hadde ingen symptomer/plager. Kun nedpress og kynnere etter hvert :)

Jeg har vært kvalm og kastet opp de andre gangen, trøttheten har vel vært den samme. Har to gutter, så regner med dette er gutt nr 3 :)

Har to jenter fra før, og kan ikke huske at jeg var så urven med de, eller så sykt ømme pupper.. Så det spørs om dette er gutten som kommer. Mannen er helt sikker på at de er gutt

Jeg har en gutt fra før, da var jeg kvalm/uvel hver dag fra uke 4 (er nå uke 7 I dette svangerskapet) og jeg var konstant trøtt og kunne sove når som helst. Hadde ikke antydning til ømme pupper, nå derimot er brystknoppene vonde, jeg er mer sliten enn det jeg er trøtt, jeg er ikke uvel/kvalm

Har to gutter. Var kvalm, trøtt, ømme pupper og murringer. Nå har jeg kun murringer og blir litt bekymra. Men er kun 14-15 dpo...

Bare jenter fra før og har hatt hypermesis begge gangene. Tror det er jente nå også :)

Jente nr 2 hypermesdig. Nr 1 gutt moderat kvalme oppkast av og til. Samme med gutt nr tre og jente nr 4. Så har to av hver. Jnta skilte seg ut. Men var da gravid med tvillinger frem til uke 8. Nå spyr jeg som f. Håper ikke det er mer en 1.

Hadde gutt første gangen og da var jeg i fin form utenom bekkenløsningen. Sist mistet jeg og da hadde jeg kjempemasse symptomer frem til fosteret sluttet utvikle seg i uke 6, mye mere enn både første gangen og nå... Nå er jeg så forkjølet og hadde omgangssyke før det at det er litt vanskelig å skille :) men er enda bare 5 uker så forventer ikke så mye symptomer :)

Var sinnsykt kvalm da jeg fikk gutt første gangen. Var ikke kvalm da det gikk galt. Nå er jeg sinnsykt kvalm igjen..

Back
Topp